استاندار ایلام خبر داد؛

ابتلای ۶۰۰۰ کارمند به کرونا در استان ایلام

شناسهٔ خبر: 27F202B0 -
استاندار ایلام از ابتلای ۶ هزار کارمند به کرونا در استان ایلام خبر داد و گفت: این وضعیت بسیار خطرناک و نگران کننده است.

به گزارش هاناخبر ،قاسم سلیمانی‌دشتکی صبح امروز دوشنبه در نشست شورای اشتغال استان در آغاز جلسه طی صحبت‌های مهمی از وضعیت کرونا در استان شدیداً ابراز نگرانی کرد و بیان کرد: وضعیت کرونا در استان بیداد می‌کند به طوری که از دیروز تا امروز ۵۳۵ نفر مبتلا و ۱۰ نفر فوتی داشته‌ایم.

وی در ادامه گفت: امروز ۴۰۰ نفر بستری در بیمارستان‌های استان داریم که حال بیش از ۶۰ نفر آنها بسیار وخیم است.

استاندار ایلام در ادامه از ابتلای ۶ هزار کارمند به کرونا در استان خبر داد و عنوان کرد: ۲۵ درصد کارکنان در استان ایلام مبتلا به کرونا شده‌اند و این وضعیت بسیار خطرناک و نگران کننده است.

وی در ادامه از اتخاذ تمهیدات لازم در خصوص حال بد ادارات استان خبر داد و گفت: در ستاد کرونا مصوب شد که در مناطق بحرانی مثل ایلام، چرداول و ایوان حضور کارکنان تا ۵۰ درصد کاهش یابد و ساعت کاری اداری نیز تا ساعت ۱۲ باشد.

وی افزود: حتی در ۵۰ درصد باقیمانده نیز اگر کسی دارای علائم بیماری بوده و و یا دارای بیماری زمینه‌ای و یا شرایط خاص است باید به آنها دورکاری داده شود و از حضور آنان در ادارات جلوگیری شو.

سلیمانی دشتکی عنوان کرد: مدیران باید در اجرای مصوبات ستاد کرونا الگو و پیشگام باشند نه اینکه با تشکیل گردهمایی اولین ناقضان مصوبات ستاد باشند.

استاندار ایلام در ادامه با عنوان این مطلب که دستگاه‌های اجرایی در عملکرد مستقل هستند، اضافه کرد: اگر نشست یا جلسه‌ای ضرورت داشت باید با هماهنگی وزارتخانه مربوطه و ستاد کرونا انجام شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 6 =