نونهالان برتر مسابقات بوکس قهرمانی استان ایلام معرفی شدند

شناسهٔ خبر: 28337114 -
رئیس هیئت بوکس استان ایلام گفت: به مناسبت سالروز آزادسازی مهران، مسابقات بوکس قهرمانی استان در رده سنی نونهالان برگزار و افراد برگزیده معرفی شدند.

به گزارش هاناخبر ، علی رستمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت آزادسازی مهران همیشه قهرمان یک دوره مسابقات بوکس قهرمانی استان در رده سنی نونهالان به میزبانی شهر ایلام برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات با شرکت ۳۰ ورزشکار از شهرستان های دهلران، ایوان، دره شهر، هلیلان، ایلام و زرین آباد و به مدت یک روز در محل سالن بوکس مجموعه الغدیر انجام شد.

رئیس هیئت بوکس استان ادامه داد: در این دوره تیم‌های ایوان ، ایلام و دهلران به ترتیب عناوین اول ، دوم و سوم را کسب کردند و در پایان از نفرات برتر با اهدای جوایز و حکم قهرمانی تقدیر به عمل آمد.

وی تصریح کرد: با توجه به سهمیه استان جهت مسابقات نونهالان قهرمانی کشور که اواخر تیرماه به میزبانی استان فارس برگزار می شود، نفرات برتر این دوره از مسابقات بوکس استان بزودی جهت اردوی تیم استان معرفی خواهند شد.

رئیس هیئت بوکس استان ایلام تاکید کرد: با توجه به ظرفیت فوق‌العاده رشته بوکس استان و علاقمندی نسل‌های مختلف به این ورزش المپیکی نیازمند حمایت‌های بیشتر از طرف مسؤلان ورزش و جوانان استان هستیم.

۳۲ هزار ورزشکار سازمان یافته در استان ایلام فعال هستند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 8 =