گزارش اختصاصی هاناخبر از بازدید استاندار آذربایجان‌غربی از واحدهای تولیدی بوکان

شناسهٔ خبر: 283530B3 -
استاندار آذربایجان‌غربی به همراه جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در قالب پویش یکشنبه‌های حمایت از تولید از کارخانه سیمان کاوان و برخی صنایع و واحدهای تولیدی در شهرستان بوکان بازدید کرد.

به گزارش هاناخبر ، قرار است در پایان این سفر استاندار آذربایجان‌غربی نشستی هم با فعالان اقتصادی بوکان نیز برگزار کند و مشکلات حوزه تولید و صنعت این شهرستان در این نشست بررسی و راه‌حل های مناسب برای آنها پیدا شود.

به گزارش هاناخبر، کارخانه سیمان کاوان بوکان در سال ۱۳۸۱ با نام سیمان سردار تاسیس شد و در سال ۱۳۸۴ عملیات اجرای این کارخانه با تسهیلات ارزی ریالی بانک ملی آغاز شده و مراحل ساخت و اجرایی کارخانه در سال ۱۳۸۹ پایان یافت و در همان سال راه اندازی شد و در سال ۱۳۹۱ پروانه بهره برداری را کسب کرد.

بهره‌برداری از گاز طبیعی و جایگزینی سوخت پاک به جای مازوت نصب و راه اندازی سیستم پایش آنلاین غبار خروجی دودکش اصلی اخذ گواهینامه استاندارد ایزو ۱۴۰۰۱ (سیستم مدیریت زیست محیطی) بهره برداری از واحد تصفیه خانه و استفاده از پساب خروجی جهت آبیاری بخشی از اقدامات محیط زیستی این کارخانه است.

این کارخانه سالانه ۲ میلیون تن سیمان تولید می‌کند که بخش اعظم آن را به کشورهای همسایه صادر می‌شود.

شهرستان بوکان در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد و در واقع این شهرستان دروازه استان‌های آذربایجان‌غربی و شرقی به سمت استان‌های غرب و جنوب غربی کشور است.

بازدید از شرکت تعاونی لوله پلی اتیلن بوکان

استاندار آذربایجان غربی همچنین در هفتاد و هشتمین یکشنبه‌های حمایت از تولید، ضمن بازدید از شرکت تعاونی لوله پلی اتیلن بوکان، از نزدیک پیگیر رفع مشکلات این مجموعه تولیدی شد.

شرکت تعاونی لوله پلی اتیلن بوکان، تولید کننده انواع محصولات پلاستیکی و لوله‌های پلی اتیلن تک جداره جهت مصارف آبرسانی، گازرسانی و فاضلابی است.

این واحد سالانه بیش از ۱۴ هزار تن انواع لوله را تولید و برای ۴۵ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

بازدید از کشتارگاه صنعتی هانا مرغ سبز بوکان

استاندار آذربایجان غربی ضمن بازدید از کشتارگاه صنعتی هانا مرغ سبز بوکان، از نزدیک پیگیر رفع مشکلات این مجموعه تولیدی شد.

کشتارگاه صنعتی هانا مرغ سبز در سال 1395 تاسیس شد و گوشت مرغ گرم و منجمد و پودر گوشت طیور را به بازار عرضه می کند.

این واحد ظرفیت کشتار پنج میلیون قطعه را در طول سال دارد.

بازدید از شرکت پروفیل موکریان و داریا استیل زاگرس

استاندار آذربایجان غربی ضمن بازدید از شرکت پروفیل موکریان و داریا استیل زاگرس در بوکان، از نزدیک پیگیر رفع مشکلات این مجموعه تولیدی شد.

شرکت پروفیل موکریان و داریا استیل زاگرس در شهرستان بوکان فعالیت داشته و انواع آهن آلات، لوله فولادی، ورق شیت، پروفیل، نبشی و ناودانی را تولید می‌کند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 5 =