تاکید استاندار ایلام بر پرهیز از مباحث قومی و قبیله ای

شناسهٔ خبر: 285EEF0A -
استاندار ایلام در حاشیه نشست ستاد هماهنگی پیگیری مناسب سازی فضاهای اداری برای معلولین و سالمندان استان عنوان کرد: علاقه داشتم در استان مسائل قومی به مسائل فکری و برنامه‌ای تبدیل شوند.

به گزارش هاناخبر ، قاسم سلیمانی دشتکی بر لزوم پرهیز از پررنگ شدن مباحث قومی و قبیله ای در انتخابات تاکید کرد و گفت: انتخابات این دوره به خاطر شرایط امروز کشور و منطقه از اهمیت دوچندان برخوردار است.

وی با اشاره به این موضوع که حضور حداکثری مردم در انتخابات مهم‌ترین پشتوانه برای کشور، نظام و مردم است، تاکید کرد: اگر نمایندگان با پشتوانه رای بالا و قوی به مجلس بروند با توان بیشتری می‌توانند کار کنند.

وی افزود: خوشبختانه در استان ایلام پیشینه نشان داده است که مشارکت مردم در انتخابات بالا است و امیدواریم در این دوره نیز وضع به همین منوال پیش برود.

استاندار ایلام در ادامه از پررنگ شدن مباحث قومی و قبیله‌ای در انتخابات هشدار داد و گفت: اگرچه پررنگ شدن مسائل قومی در انتخابات مشارکت را بالا می‌برد اما بایست مواظب بود که در ادامه این مباحث موجب بروز اختلافات نشود.

وی گفت: علاقه داشتم در استان مسائل قومی به مسائل فکری و برنامه‌ای تبدیل شوند.

سلیمانی دشتکی در ادامه با اشاره به این مطلب که اگر مردم به بحث قبیله‌ای رأی می‌دهند به افراد ارزشمند و توانمند رأی دهند، اضافه کرد: در اینجا باید برنامه محوری ملاک باشد و صرفاً ملاک برتری، مسائل قومی نباشد.

استاندار ایلام در پایان با عنوان این مطلب که ما به مردم اطمینان می‌دهیم که حافظ و امانت دار رای آنان خواهیم بود، تصریح نمود: در انتخابات سه اصل سلامت، امنیت و حضور حداکثری برای ما حائز اهمیت است و در این زمینه در تلاش هستیم انتخاباتی امن، سالم و با مشارکت حداکثری برگزار نماییم.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 7 =