در یکسال گذشته

کسب ۲۲ مدال مسابقات بین‌المللی توسط بانوان ورزشکار کردستانی

شناسهٔ خبر: 2897C8A3 -
مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: بانوان ورزشکار استان در سال گذشته بیش از ۲۲ مدال رنگارنگ مسابقات بین‌المللی را برای کشورمان به ارمغان آوردند.

آمنه غلام ویسی در گفت و گو با خبرنگار هاناخبر اظهار کرد: بانوان ورزشکار استان در سال ۱۴۰۲ بیشترین حضور را در میادین مختلف بین المللی، آسیایی و جهانی داشته اند.

وی با اشاره به درخشش بانوان ورزشکار کردستانی در عرصه های فراملی در طول سال ۱۴۰۲، گفت: راه توسعه ورزش بانوان استان در عرصه ورزش هموار شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با بیان اینکه بیش از ۳۵ مورد اعزام بانوان ورزشکار به مسابقات فراملی در طول سال جاری به ثبت رسیده است، اضافه کرد: سال ۱۴۰۲ را باید سال پربار ورزش بانوان استان کردستان نامید.

غلام ویسی با تجلیل از همت بلند بانوان استان در راستای کسب عناوین مختلف فراملی و به اهتزاز درآوردن پرچم مقدس کشورمان در این میادین، گفت: پارسال بیش از ۱۲ مورد جشنواره ورزش بانوان روستایی در سطح استان و مناطق روستایی برگزار شد.

وی یادآور شد: استقبال چشمگیر بانوان کردستانی از این جشنواره ها و حضور پررنگ آنان در میادین مختلف نویدبخش روزهای درخشانی برای ورزش بخش بانوان استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با بیان اینکه نیمی از مدال های کسب شده استان کردستان در سطح ملی توسط بانوان بوده است، افزود: آمار ورزشکاران سازمان یافته بخش بانوان استان حدود ۲۷ هزار نفر بوده که ثبت این رقم برای ورزش بانوان تاکنون بی نظیر بوده است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 9 =