راه اندازی ۲۰ تخت icu جدید در کرمانشاه برای بیماران کرونایی

شناسهٔ خبر: 289BBDF1 -
۲۰ تخت icu در مرکز گلستان کرمانشاه برای بیماران کرونایی تجهیز و راه اندازی شد.

به گزارش هاناخبر ،مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه عنوان کرد: با پیگیری های مستمر تیم مدیریتی دانشگاه و زحمات شبانه روزی کادر بیمارستانی امام رضا (ع) و در راستای ارتقاء خدمات تخصصی به بیماران مبتلا به کووید ۱۹، چند محموله تجهیزات پزشکی مورد نیاز جهت تجهیز و راه اندازی ۲۰ تخت icu به مرکز گلستان تحویل شد.

دکتر شیرزادیان افزود: در ظرف مدت کمتر از ۷۲ ساعت عملیات نصب، راه اندازی و آموزش این تجهیزات تخصصی از جمله ۱۵ دستگاه ونتیلاتور، ۱۵ دستگاه مانیتورینگ علایم حیاتی بیمار و ... به اتمام رسید و این بخش در شرف خدمت رسانی به بیماران قرار گرفت.

وی افزود: ارزش ریالی این حجم از تجهیزات نزدیک به هفت میلیارد تومان است و سایر لوازم مورد نیاز این بخش نیز به زودی تحویل می گردد.

مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه ادامه داد: با برنامه ریزی و پیگیری صورت گرفته، راه اندازی ۵۰ تخت icu  در دو مرکز اصلی کووید 19 استان در دست اقدام قرار گرفته که امروز شاهد راه اندازی فاز اول آن در مرکز گلستان بودیم.

وی ادامه داد: یکی از روشهای موثر درمان مبتلایان به این بیماری که وارد فاز خطرناک آن می گردند، ارایه خدمات تخصصی در بخشهای ویژه است که با تحقق این مهم گامی اساسی در جهت کاهش میزان مرگ و میر بیماران مبتلا به کروناویروس برداشته خواهد شد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 6 =