آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه مهاباد برگزار شد

شناسهٔ خبر: 28B4DB77 -
با حضور فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه مهاباد برگزار شد.

به گزارش هاناخبر ، سردار حبیب شهسواری امروز سه‌شنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه مهاباد گفت: اگر روزی دشمن با جنگ‌های داخلی، اختلافات قومی و مذهبی، هشت سال جنگ تحمیلی، تحریم‌ها و حتی جنگ اقتصادی برای ضربه زدن به نظام و انقلاب روی آورده بود امروز در جبهه جدیدی به نام جنگ روایت‌ها و با هدف تحریف واقعیت‌ها وارد شده است.

او افزود: وظیفه ماست تا در این جنگ، واقعیت‌ها را آنچنان که هست برای نسل جوان بازگو کرده و عزت، اقتدار و ایستادگی مردم و توسعه‌های علمی و فناورانه حتی در زمینه نظامی را برای آنها تبیین کنیم.   

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی تاکید کرد: برای حفظ و تقویت آرمان‌های اصیل انقلاب، در این جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمن نباید گذاشت مرزهای فکری جامعه جولانگاه جاعلان روایت‌ها شود لذا با تمام توان نسل جدید را در جهاد تبیین یاری کنیم.

سردار شهسواری با اشاره به ظرفیت‌های منحصر به فرد شهرستان مهاباد هم گفت: وحدت و ایستادگی مردم مهاباد در طول این سال‌ها نگینی ارزشمند برای ما و خاری در چشم دشمنان این مرز و بوم است.

فرماندار ویژه مهاباد نیز در این مراسم با اشاره با نقش سپاه در کشور پس از دوران دفاع مقدس گفت: این نیروی مردمی پس از جنگ همه امکانات و تجهیزات خود را به عرصه آورد و در زمینه سازندگی در کشور حضور یافت.

امیر قادری نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خدمت به میهن از جمله در عرصه های محرومیت زدایی بسیار درخشان و پررنگ عنوان کرد و یادآور شد: سپاه در حوادث غیر مترقبه از جمله سیل و زلزله نیز همواره با تمام امکانات در کنار مردم آسیب دیده بوده و توانسته است در این عرصه نیز بسیار تاثیرگذار ظاهر شود.

امام جمعه مهاباد هم با بیان اینکه امروز قدرت نیروهای مسلح در حوزه های مختلف موجب غرور، عزت و اقتدار همه ما است گفت: حاج قاسم سلیمانی الگویی شایسته برای تک تک مسئولان کشورمان است که درک کنند و بدانند محبوبیت و موفقیت پشت میز نشستن نیست بلکه در میدان عمل بودن و خدمت جهادگونه است.

ماموستا امامی تصریح کرد: هر مسئولی امروز از راه و منش انبیا و دستورات قرآن کریم الگوگیری کند به غیر از موفقیت در حیطه مسئولیت نزد مردم و خالق یکتا هم سربلند و موفق خواهد بود.

در ادامه این مراسم سرهنگ «اکبر نوروزی» به عنوان فرمانده جدید سپاه مهاباد معرفی و از خدمات «سرهنگ جلیل نقشی» قدردانی شد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 1 =