بهره برداری از ۲۰۰۰ پروژه عمرانی و صنعتی و توسعه‌ای در آذربایجان شرقی

شناسهٔ خبر: 28FB19F1 -
استاندار آذربایجان شرقی گفت: بیش از ۲۰۰۰ پروژه عمرانی و صنعتی و توسعه‌ای در دهه فجر در آذربایجان شرقی به بهره برداری می‌رسد و ۳۱ پروژه جدید هم کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش هاناخبر ،

پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در دیدار علی لاریجانی رئیس مجلس با خانواده‌های معظم شهدا، روحانیون و مدیران شهرستان بستان آباد، آذربایجان شرقی را یکی از مهم‌ترین استان‌های کشور دانست و گفت: نقش آذربایجان در خدمت به فرهنگ و اقتصاد از اهمیت بسیار برجسته است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری آذربایجان را «سر» ایران می‌دانند افزود: اگر نگاهی به تاریخ ۱۰۰ ساله اخیر ایران از انقلاب مشروطیت و انقلاب اسلامی داشته باشیم، تحولات ایران مدیون آذربایجان است.

استاندار آذربایجان شرقی از افتتاح پروژه‌های مهم عمرانی و صنعتی همزمان با دهه فجر خبر داد و گفت: بیش از ۲۰۰۰ پروژه عمرانی و صنعتی و توسعه‌ای در دهه فجر در آذربایجان شرقی به بهره برداری می‌رسد و ۳۱ پروژه جدید هم کلنگ زنی می‌شود.

وی از رئیس مجلس خواست تا نسبت به تکمیل راه آهن تبریز-میانه تاکیدات لازم در بودجه ۹۸ اعمال شود ابراز داشت: برقی کردن راه آهن تهران ـ. تبریز هم در اولویت است.

پورمحمدی افزود: امروزه اگر به دنبال توسعه صنعت و خدمات و کشاورزی هستیم، همه به حمل و نقل ایمن و خوب نیاز دارد که باید این موضوعات در اولویت قرار گیرد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 8 =