فرماندار: سقز با استقرار ۲۱۹ شعبه اخذ رای آماده برگزاری انتخابات است

شناسهٔ خبر: 29079604 -
فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: این شهرستان با استقرار ۲۱۹ شعبه اخذ رای در ۱۱ اسفند آماده برگزاری انتخاباتی پرشور و رقابتی است.

به گزارش هاناخبر ، جعفر توان روز شنبه اظهار کرد: ۱۹ نفر از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سقز و بانه تایید نهایی شده اند و برای دریافت یک کرسی در بهارستان با هم به رقابت می پردازند.

وی اضافه کرد: براساس آخرین برنامه ریزی انجام شده ۲۱۹ شعبه ثابت و سیار اخذ رای در این شهرستان ایجاد می شود که از این تعداد ۲۹ شعبه ثابت شهری و مابقی روستایی و سیار است.

فرماندار ویژه شهرستان سقز با اشاره به اینکه تبلیغات نامزدهای انتخابات از روز سوم اسفند آغاز شده است و تا دهم همین ماه ادامه دارد، بیان کرد: ۳۱ نقطه در سقز برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی تعیین و اعلام شده است.

توان یکی از رسالت های مسئولان را فراهم کردن شرایط برگزاری انتخاباتی مطلوب و جلب مشارکت مردم برای شرکت در این رویداد سرنوشت ساز خواند و اعلام کرد: مدیران دولتی در این شهرستان حق حمایت از هیچ کدام از نامزدهای انتخابات را ندارند و در صورت مشاهده هر گونه تخلفی، برخورد می شود.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفندماه امسال همزمان با سراسر کشور در کردستان هم برگزار می شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 3 =