تنیس روی میز ایران با جمیل لطف اله نسبی مربی کردستانی جهانی شد

شناسهٔ خبر: 294A7D72 -
تیم ‌ملی تنیس روی میز ایران بعد از پنج بُرد متوالی ظهر روز شنبه 15 اردیبهشت ماه با هدایت و سرمربیگری "جمیل لطف اله نسبی" مربی با اخلاق و شایسته سنندجی در یک دیدار حساس تیم اوکراین را شکست داد و با اقتدار به دسته یک جهانی راه پیدا کرد.

به گزارش هاناخبر ،

 تیم ملی تنیس روی میز ایران در مسابقات قهرمانی دسته دو جهانی که در هالمستاد سوئد برگزار شد توانست با اقتدار برای نخستین بار در تاریخ تنیس روی میز ایران به مسابقات دسته یک جهان صعود کند.
تیم‌ملی تنیس روی میز مردان کشورمان با هدایت "جمیل لطف اله نسبی" مربی سنندجی، با پیروری بر تیم‌های لوگزامبورگ‌، پورتریکو، آمریکا اسپانیا، هلند و اوکراین ضمن صعود دسته مسابقات دسته یک جهان به فینال رقابت ها راه پیدا کرد.
تیم ایران در فینال رقابت ها در عین شایستگی با نتیجه نزدیک سه بر دو بازی را به مجارستان واگذار کرد و به عنوان تیم دوم به مسابقات دسته یک جهانی صعود کرد.
این اولین بار است که پینگ پنگ بازان کشورمان با هدایت و سرمربیگری "جمیل لطف اله نسبی" مربی با اخلاق و شایسته سنندجی به بالاترین سطح تنیس روی میز جهان صعود می کنند.
افشین نوروزی (کاپیتان)، نوشاد و نیما عالمیان، میعاد لطفی، امین احمدیان با سرمربیگری جمیل لطف الله نسبی این صعود تاریخی را رقم زدند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 6 =