سید خالد امین الاسلام زاده

شناسهٔ خبر: 296F6B35 -
سید خالد امین الاسلام زاده مربی بین المللی و داور ملی والیبال است که بارها در لیگ برتر کشور سوت زده است.

به گزارش هاناخبر ،سید خالد امین الاسلام زاده اولین کارشناس تربیت بدنی بوکان فارغ التحصيل 1365 از دانشگاه تهران از 14 سالگی وارد فعالیت در عرصه والیبال شد.

وی در سال 53 عضو تیم والیبال دبیرستان کورش کبیر در بوکان شد. سال 55 در سربازی به عضویت تیم والیبال ارتش یکم ایران درآمد و با حضور در مسابقات در کرمانشاه در عرصه والیبال کشور درخشید.

در سال 62 مربیگری درجه 3 والیبال را اخذ و جهت آموزش علاقه مندان به این رشته ورزشی به دیار موکریان بازگشت، سال 82 در دوره مربیگری بین المللی والیبال زیر نظر فدراسیون جهانی والیبال FIVB شرکت کرده وموفق شد در سال 1392 دوره مربیگری درجه 2 بین المللی والیبال یعنی کاتاگوری 2 را زیر نظر FIVB  در تهران در آکادمی المپیک به مدت 16 روز با موفقیت سپری کند.  همزمان با مربیگری سال 72 داور ملی فدراسیون والیبال شد. در مسابقات لیگ برتر و دسته 1 کشور بارها سوت زد. سال 88 به عنوان مدرس مربیگری فدراسیون والیبال انتخاب و در حال حاضر در بوکان و استان های دیگر مشغول برگزاری کلاسهای متعدد است.اسلام زاده در اسفند 96 مجوز باشگاه والیبال پرواز را از اداره کل ورزش وجوانان استان آذربايجان غربی دریافت و در روزهای گذشته نسبت به تاسیس این باشگاه در بوکان با 60 عضو نونهال و نوجوانان  در 2 سالن شهرک و کوثر اقدام کرد.

بدون تردید سید خالد امین الاسلام زاده یکی از چهره های موفق در رشته ورزشی والیبال است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 4 =