معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی خبرداد؛

تشدید بازرسی ها از فعالیت واحدهای گردشگری آذربایجان شرقی

شناسهٔ خبر: 298AFFE0 -
معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی از تشدید بازدیدها و نظارت‌ها بر واحدهای فعال گردشگری استان خبر داد.

به گزارش هاناخبر ، جبارعلی ذاکری روز دوشنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان افزود: برگزارکنندگان تورهای غیرمجاز در ایام نوروز شناسایی و با آنان به صورت جدی برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: این اقدام در راستای جلوگیری از اجرای تورهای غیرمجاز و همچنین زیان‌های مالی به گردشگران انجام می‌شود.

وی با اشاره به تشدید بازدیدهای و نظارت‌ها بر واحدهای فعال گردشگری استان، اظهار کرد: با توجه به مقارن بودن تعطیلات عید نوروز با ایام ماه مبارک رمضان و آغاز سفرهای نوروزی از ۲۵ اسفند، شرایط و ضوابط لازم به تمامی واحدهای فعال گردشگری استان ابلاغ می‌شود تا طی این ایام طبق شرایط، ارائه خدمات به گردشگران انجام شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی گفت: مقرر شد تا واحدهای پذیرایی برای اجرای برنامه‌های موسیقی زنده برنامه‌های خود را به اداره کل فرهنگ و ارشاد ارائه داده و دستورالعمل نحوه اجرای موسیقی را از این اداره کل دریافت کنند.

ذاکری، ادامه داد: در راستای امدادرسانی و سامان‌دهی راه‌های ارتباطی استان نیز باید نسبت به استقرار ۱۴ دستگاه جرثقیل در پاسگاه پلیس راه‌ها اقدام شود.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه برای کنترل خدمات ارائه شده به صورت مستمر بازدیدهای تلفیقی در حال انجام است، این اقدامات و نظارت‌ها برای اجرای دقیق‌تر تشدید می‌شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 6 =