مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی:

مجموعه فرهنگی و هنری بارگاه شمس تبریزی در خوی سال آینده به بهره برداری می رسد

مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: مجموعه فرهنگی و هنری بارگاه شمس تبریزی سال آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش هاناخبر ، جلیل جباری در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه عملیات عمرانی ساخت این مجموعه در حال انجام است، اظهار کرد: مجموعه فرهنگی و هنری شمس تبریزی در شهریورسال آینده به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ میلیارد ریال از محل سفر رییس جمهور برای تکمیل بارگاه شمس تبریزی تخصیص یافته است، تصریح کرد: روند احداث بارگاه و مجموعه فرهنگی و هنری شمس تبریزی بدون هیچ وقفه ای توسط پیمانکار پروژه در دست احداث است و در تخصیص اعتبارات هیچ مشکلی وجود ندارد .

جباری افزود: قراراست جشن گلریزانی نیز برای احداث هر چه با شکوه  بارگاه شمس با حضور علاقمندان از سراسر کشور برگزار شود ‌.

مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان غربی هرگونه اظهار نظرهای غیر کارشناسی در خصوص احداث بارگاه شمس را مردود عنوان کرد و گفت : در چند سال گذشته بخاطر ورود افراد غیر متخصص به حوزه شمس تبریزی و اظهار نظرهای غیر کارشناسی متاسفانه روند احداث با کندی روبرو شد و در حال  میراث فرهنگی با تمامی توان در صدد تکمیل این پروژه فرهنگی در موعد مقرر آن است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 8 =