پرداخت چهار میلیارد تومان کمک هزینه تحصیلی به مددجویان کردستانی

شناسهٔ خبر: 29BE702B -
مدیر کل کمیته امداد استان کردستان از پرداخت چهار میلیارد تومان کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت در هشت ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش هاناخبر ، رضا طوسی صبح امروز با حضور در شهرستان قروه و در مراسم اهدای ۲۰۰ بسته تحصیلی بانک ملت به دانش آموزان نیازمند مدرسه روستای مالوجه عنوان کرد: ارزش ریالی هر یک از این بسته ها ۵۰۰ هزار تومان است.

 
وی افزود: بانک ملت امسال ۷۰۰ بسته تحصیلی به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند استان اهدا کرده است.
 
مدیر کل کمیته امداد کردستان گفت: این نهاد هم اکنون در ۳۵ سرفصل کاری و ۹۵ فعالیت، خدمات خود را به ولی نعمتان ارائه می دهد.
 
وی افزود: یکی از این سر فصلها خدمات فرهنگی و کمک به تحصیل دانشجویان و دانش آموزان نیازمند تحت حمایت است.
 
طوسی با بیان اینکه هم اکنون ۱۸ هزار دانش آموز و دو هزار دانشجو تحت حمایت کمیته امداد کردستان هستند، تصریح کرد: در هشت ماهه نخست امسال چهار میلیارد تومان کمک هزینه تحصیلی و شهریه به این تعداد محصل پرداخت شده است.
 
وی ادامه داد: قطعا خدمات این نهاد جوابگوی همه نیازهای این دانش آموزان و دانشجویان نیست و در کنار خدمات این نهاد جهت تامین همه نیازهای تحصیلی آنها به کمک و همکاری همه خیران، دستگاه های اجرایی، مسئولان، بانک های عامل و موسسات خیریه نیاز است.

مدیر کل کمیته امداد کردستان در پایان از مجموعه بانک ملت استان کردستان و همه خیرانی و کسانی که در جهت کمک به نیازمندان با این نهاد همکاری دارند تقدیر و تشکر کرد.

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 6 =