لیونل مسی، بدشانس‌ترین بازیکن این فصل

شناسهٔ خبر: 29CFD86E -
لیونل مسی ستاره آرژانتینی پاریسن ژرمن بدشانس‌ترین بازیکن در این فصل است، چون شوت‌های هیچ کسی بیشتر از او به تیرک دروازه اصابت نکرده است.

به گزارش هاناخبر ، در تابستان گذشته لیونل مسی پس از ناکامی بارسلونا در تمدید قراردادش، از جمع کاتالان‌ها جدا و به پاریسن ژرمن ملحق شد. در حالی که خبر انتقال همچون بمب در تابستان ترکید، اما قهرمان کوپا آمریکا هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده کند. او در این فصل تنها 2 گل در لیگ یک فرانسه به ثمر رسانده و همین موضوع باعث وجود نگرانی بین هواداران پی اس جی شده است. 

به نقل از مارکا، با اینکه مسی درخشش همیشگی‌اش را در لباس پاریسن ژرمن ندارد، اما در حقیقت سایت آماری Opta مدعی است که شوت‌های مسی بیش از هر بازیکنی در پنج لیگ معتبر به تیرک برخورد کرده است و این می‎تواند نشان دهد که ستاره سابق بارسلونا کمی در این فصل بدشانس بوده است. 

او در این فصل شش بار به تیر دروازه زده و در آخرین بازی پاریس مقابل لیل که با پیروزی 1-5 صدرنشین فرانسه به پایان رسید، یک بار به تیرک دروازه زد و البته توانست آمار یک گل و یک پاس گل را به نام خود ثبت کند. 

با وجود عملکرد نسبتا ضعیف در فرانسه، مسی در لیگ قهرمانان آمار خوبی داشته و بدون شک یکی از مهره‌های بسیار خطرناک پاریسن ژرمن در تقابل با رئال مادرید خواهد بود. 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 4 =