توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی در کردستان

شناسهٔ خبر: 300AF59D -
حجت الاسلام کاروند گفت:از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان کردستانی توزیع شده است.

به گزارش هاناخبر ،

حجت الاسلام محمد کاروند مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: ۳ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در قالب کمک مومنانه در بین نیازمندان در سطح استان کردستان به ویژه در مناطق حاشیه شهر توزیع می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان خاطرنشان کرد: در دهه آخر صفر نیز بیش از ۳ هزار بسته معیشتی در بین خانواده نیازمند در حاشیه شهر‌ها توزیع خواهد شد.

او با تسلیت ایام اربعین حسینی، تصریح کرد: امسال هرچند توفیق زیارت اربعین حسینی و پیاده‌روی اربعین به خاطر شیوع کرونا ویروس از همگان سلب شده است و نمی‌توانیم همچون سال‌های گذشته در مواکب اهل سنت کردستان خدماتی به زوار امام حسین (ع) ارائه کنیم اما امسال تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی در بین نیازمندان بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

کاروند خاطرنشان کرد: مواکب استان کردستان هر ساله میزبان زائرینی از استان‌های شمال غربی کشور که از این مسیر برای رسیدن به کربلا عبور می‌کنند، بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان عنوان کرد: در همین راستا موکب موقوفات اهل سنت که از محل موقوفات استان تهیه شده اقدام به توزیع سبد غذایی شامل برنج، مرغ و لوازم تحریر کرده و این بسته‌ها در چندین مرحله در بین نیازمندان با محوریت مردم ساکن در نایسر توزیع می‌شود.

به گفته حجت‌الاسلام کاروند، در مجموع از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون بیش از ۲۰ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع شده است.

او با بیان اینکه اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان سال گذشته از محل نیت واقفین استان ۳ موکب به بنام‌های موکب امام‌خامنه‌ای در مرز خسروی، اجرای نیت موقوفات اهل سنت در سنندج و حضرت سید الشهدا (ع) در بیجار برای خدمات‌دهی به زائران راه‌اندازی کرده بود، گفت: طبق آمار‌های موجود اربعین سال گذشته در موکب‌های استان کردستان از ۱۰۰ هزار زائر اربعین حسینی استقبال و پذایریی شد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 6 =