سال آینده به ۹ روستای شوط گازرسانی می شود

شناسهٔ خبر: 30275B9D -
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: گازرسانی به ۶۶۰ خانوارروستایی شوط در دستور کار قرار دارد.

به گزارش هاناخبر ،

شیخی روز شنبه ۷ دی ماه درنشست بررسی مسائل و مشکلات حوزه گازرسانی شهرستان شوط که در محل فرمانداری این شهرستان ترتیب یافت، گفت: شهرستان شوط از لحاظ وضعیت گازرسانی در شرایط بسیار خوبی قرار داره و در صدر شهرستان های دیگر استان قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: ۹۱ درصد روستاهای شهرستان شوط از نعمت گاز برخوردار هستند و عملیات گازرسانی به ۳ روستا با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرااست.

مدیر عامل شرکت گاز استان همچنین با تاکید براینکه ۹ روستاهای شهرستان شوط هم در برنامه گازرسانی قرار دارند، افزود: مرحله پیمان سپاری این روستاها در حال اتمام است و در خرداد ماه سال آینده عملیات اجرایی آن شروع خواهد شد که با اجرای این عملیات ۶۶۰ خانوار از نعمت گاز بهرمند می شوند.

شیخی ادامه داد: با اتمام عملیات گازرسانی در حوزه شهری و روستایی ۱۰۰ درصد شهرستان شوط از نعمت گاز برخوردار شده و این شهرستان بعنوان اولین شهرستان سبز در استان معرفی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان همچنین تاکید کرد: عملیات گازرسانی به ۵ روستای شهرستان شوط در حال مطالعه بوده که با اتمام روند مطالعه آن عملیات اجرایی آغاز خواهد شد که این روستاها شامل آرپالیق،آغبلاغ سقار،بیانچولی کرد،چاوقون و عزت آباد هستند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 1 =