آغاز مرحله کتابخانه‌ای جشنواره بین المللی قصه گویی در آذربایجان غربی

شناسهٔ خبر: 302D9546 -
مدیرکل کانون پرورش فکری آذربایجان غربی از آغار بکار مرحله کتابخانه‌ای جشنواره بین المللی قصه گویی در استان خبر داد.

به گزارش هاناخبر ،جواد زاهدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی گفت: از امروز مرحله کتابخانه‌ای بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی با شعار «آینده ساختنی است» در مراکز کانون در سطح استان شروع بکار کرد و ۳۱ مرداد ماه جاری نیزادامه خواهد داشت.

 

زاهدی افزود: نفرات برگزیده این بخش به مرحله استانی جشنواره که روز‌های ۲۰ و ۲۱ مهرماه سال جاری در منطقه آزاد ماکو برگزار خواهد شد، راه خواهند یافت.

 

او اضافه کرد: مرحله منطقه‌ای جشنواره نیز با حضور قصه گویان ۵ استان آذربایجان‌غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و قزوین در روز‌های ۲۶ و ۲۷ آبان ماه سال جاری در ارومیه برگزار خواهد شد.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی بخش ۹۰ ثانیه‌ای بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی را از پرمخاطب‌ترین بخش‌های این دوره معرفی کرد و اظهار نمود: علاقمندان تا ۱۰ مهر سال جاری فرصت دارند آثار خود را ارسال نمایند.

 

زاهدی با اظهار اینکه در بخش علمی این جشنواره شش محور موضوعی و ۱۶ موضوع برای مقاله‌نویسی تعیین شده است؛ گفت: «قصه و پرورش تفکر»، «روش‌ها و رویکرد‌های قصه‌گویی»، «قصه‌گویی و رویکرد‌های نقد ادبی»، «قصه، مخاطب‌شناسی و ادبیات عامیانه»، «قصه‌گویی و سلامت جسمی و روحی» و «قصه‌گویی و ارتباط فرامرزی» شش محور موضوعی اعلام در این جشنواره می‌باشد.

 

مرحله پایانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی در آذرماه سال جاری همزمان با شب یلدا در تهران برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 1 =