فرماندار ویژه مهاباد خبر داد:

۲ پروژه عمرانی و راهداری در مهاباد به بهره‌برداری رسید

شناسهٔ خبر: 30EED262 -
همزمان با پنجمین روز از دهه مبارکه فجر ۲ پروژه عمرانی و راهداری با ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید.

حسن عباسی در حاشیه افتتاح طرح های دهه فجر در گفت و گو با خبرنگار هاناخبر اظهار کرد: پروژه روکش آسفالت محور مهاباد به بوکان مسیر برهان با ۱۵۵ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید.

عباسی افزود: این پروژه در قالب فاز چهارم روکش مسیر برهان افتتاح شده که دارای عرض هفت متر بوده و فاز پنجم آن هم به طول چهار کیلومتر با ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای آینده در دستور کار قرار دارد.

فرماندار ویژه مهاباد اضافه کرد: طی چهار فاز گذشته نیز در مجموع ۲۷ کیلومتر و ۴۵۰ میلیارد ریال تکمیل شده است.

آسفالت ورودی روستای اگریقاش مهاباد به بهره برداری رسید

عباسی گفت: پروژه آسفالت ورودی روستای اگریقاش به طول یک کیلومتر، ۱۶ متر عرض و هزینه ۶۰ میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: این پروژه با مشارکت راهداری، بنیاد مسکن و دهیاری تکمیل شده که در قالب آن سه هزار متر جدول گذاری هم انجام شده است.

فرماندار ویژه مهاباد یادآور شد: در این طرح راهداری از طریق واگذاری ماشین آلات، زیرسازی این مسیر را با هدف تسریع در عملیات اجرایی و رفاه روستاییان مشارکت داشته است.

به گزارش هاناخبر،  از ۱۲ بهمن همزمان با سالروز ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی تا ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به نام دهه فجر انقلاب اسلامی نامگذاری شده و شعار امسال این دهه «جشن ملی، مشارکت قوی و آینده روشن» اعلام شده است.

دهه فجر امسال ۶۰ طرح عمرانی و اقتصادی با سرمایه گذاری ۱۱ هزار میلیارد ریال در مهاباد افتتاح یا کلنگ زنی می شود که اعتبار مورد نیاز این طرح ها توسط بخش دولتی و بخش خصوصی تامین شده است.

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 8 =