مدیر شبکه بهداشت و درمان مریوان:

بهترین واکسن؛ نزدیک ترین واکسن به توست

شناسهٔ خبر: 3104BE85 -
مدیر شبکه بهداشت و درمان مریوان گفت: طبق شعار سازمان بهداشت جهانی بهترين واکسن نزدیکترین واکسن به کسانی است که باید واکسینه شوند. دکتر منصور فیضی با اشاره به و

به گزارش هاناخبر ،

مدیر شبکه بهداشت و درمان مریوان در جمع اصحاب رسانه با اشاره به در پیش بودن موج ششم از پیک کرونا از شهروندان خواست که در هر شرایطی از زدن واکسن کرونا که تایید مراکز بهداشتی و درمانی است استقبال کنند و یادآور شد : طبق شعار سازمان بهداشت جهانی بهترين واکسن نزدیکترین واکسن به کسانی است که باید واکسینه شوند.
دکتر منصور فیضی با اشاره به وضعیت قرمز در شهر مریوان در شرایط کنونی از مردم خواسته که نسبت به پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری همچنان رعایت های لازم را در برنامه خود داشته باشند.
فیضی با اشاره به این مهم که متاسفانه مردم نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک  خیلی سهل انگاری و کمترین رعایت ها را انجام می دهند، افزود: در حال حاضر 72 نفر بستری در بیمارستان فجر و بوعلی داریم و متاسفانه تاکنون 121 نفر از آغاز همگیر شدن کرونا جان خود را از دست داده اند.
به گفته وی تاکنون سی هزار و618 نفر از شهروندان مریوان واکسینه شده اند.
این مقام مسئول یادآور شد:  خوشبختانه در حال حاضر هیچ گونه کمبود اکسیژن ودارو در سطح شهر نداریم.
وی با اشاره به اینکه جامعه هدف واکسیناسیون بالای 18 سال می باشد، از مردم خواست نسبت به  شایعات در خصوص عوارض واکسن های موجود در  حال حاضر توجهی نکنند و در هر شرایطی اقدام به واکسن خود کنند.
وی ادامه داد :تعدادی از  شهروندانی که اعتقاد وباوری به واکسن ندارند از اهمیت واکسن اطلاعی ندارند. بسیاری از شخصیت های مهم ومردمی  واکسن تزریق کردند و هیچ اتفاقی برای آنها نیفتاده است لذا نباید به اخبار نادرست فضای مجازی توجه کنیم.
وی با تاکید بر این مهم که نگهداری و شرایط حساس واکسن ها نیازمند پروسه خاصی است از شهروندان خواست در هر شرايطي از واکسیناسیون  کرونا استفاده کنند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 1 =