رضایت مردم شاخص ارزیابی دستگاه‌های اجرایی است

شناسهٔ خبر: 31148097 -
بازرس کل کردستان گفت: میزان رضایت مردم، بهترین شاخص ارزیابی دستگاه‌های اجرایی است.

به گزارش هاناخبر ، عیسی هواسی ظهر پنج‌شنبه در اجرای تأکیدات ریاست عالی سازمان بازرسی کل کشور و در ادامه بازدیدهای سرزده از وضعیت خدمات ارائه شده به عامه مردم، از جایگاه‌های عرضه سوخت و وضعیت فعالیت دستگاه‌های خودپرداز بازدید کرد.

وی افزود: سازمان بازرسی کل کشور همواره در انجام تکالیف ذاتی و قانونی خود در همه ایام اقدام به بررسی و رصد عملکرد دستگاه‌های اجرایی می‌کند.

بازرس کل کردستان تصریح کرد: این بازدیدها در راستای کسب رضایت مندی عمومی انجام می‌شود. بدیهی است میزان رضایت مردم، بهترین شاخص ارزیابی دستگاه‌های اجرایی است.

در جریان این بازدیدها اشکالاتی از قبیل غیر فعال بودن تعدادی از نازل‌ها و سوخت گیری مکرر از کارت‌های آزاد جایگاه توسط یک خودرو که سبب ایجاد صف‌های طولانی، معطلی و نارضایتی متقاضیان سوخت را فراهم کرده بود، مورد بررسی قرار گرفت و تذکرات لازم به مسؤولان شرکت نفت در اعمال نظارت بیشتر ابلاغ شد تا در کوتاه‌ترین زمان نسبت به فعال کردن نازل‌های غیرفعال و جلوگیری از سوخت گیری مکرر به متقاضیان از کارت اضطراری جایگاه‌های عرضه سوخت برای رعایت عدالت توزیع سوخت اقدام شود.

در ادامه بازرسان با بازدید از دستگاه‌های خودپرداز مشاهداتی داشتند از جمله غیر فعال بودن برخی از دستگاه‌ها و نداشتن نقدینگی، که با پیگیری از طریق مدیران امور شعب بانک‌ها این موارد مرتفع شد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 6 =