شهردار سقز برکنار شد

شناسهٔ خبر: 312310FC -
چیا صالحی بابامیری شهردار سقز با پنج رأی موافق اعضای شورای اسلامی این شهر استیضاح و برکنار شد.

به گزارش هاناخبر ،

رئیس شورای اسلامی شهر سقز شامگاه سه‌شنبه اظهار داشت: روز یکشنبه ۲۴ آذرماه جاری شهردار سقز را برای جواب به سوالات اعضا به صحن شورا دعوت کردیم و بعد از جلسه طرح سوال رأی گیری در بین اعضا انجام شد و پنج عضو شورا موافق و ۲ عضو نیز مخالف استیضاح بودند.

رضا اسعدی با بیان اینکه پنج رأی برای استیضاح شهردار نیاز بود، افزود: امروز دوباره جلسه نهایی استیضاح شهردار با حضور هر هفت عضو شورای اسلامی شهر برگزار شد و با پنج رأی موافق استیضاح شهردار رای آورد.

وی با اشاره به اینکه مدت ها بود از عملکرد شهردار رضایت نداشتیم و فعالیت شهرداری سقز روال کندی را به خود گرفته بود، یادآور شد: پنج عضو شورای اسلامی (رضا اسعدی، امیر زارع زاده، محمد کرمی، عطالله محمدی، افشین عزیزی) موافق استیضاح شهردار بودند و دو عضو دیگر شورا (توران خانی و کژال شکوری) مخالف بودند.

اسعدی اضافه کرد: بعد از این مرحله تا انتخاب شهردار جدید، سرپرست برای شهرداری انتخاب می کنیم تا فعالیت شهرداری و انجام امور مردم مختل نشود.  

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 5 =