شناسایی ۱۱ محله آسیب‌خیز در کرمانشاه

شناسهٔ خبر: 313ED9FF -
دادستان کرمانشاه گفت: برقراری نظم و امنیت در محلات حاشیه‌نشین را در دستور کار قرار داده‌ایم.

به گزارش هاناخبر ،

شهرام کرمی دادستان کرمانشاه با اشاره به وجود برخی مشکلات در محلات حاشیه‌نشین کرمانشاه،گفت: حدود یک‌سوم از جمعیت شهر کرمانشاه در محلات حاشیه‌ای زندگی می‌کنند که جمعیت قابل توجهی است.

او افزود: طی سال‌های گذشته با بررسی‌های صورت گرفته حدود ۱۱ محله حاشیه‌ای در شهر کرمانشاه که بستر آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی و بروز انواع بزه و جرم هستند، شناسایی شده است.

دادستان کرمانشاه بیان داشت: متأسفانه برخی اراذل و اوباش و مجرمان سابقه‌دار امنیت این مناطق را دچار خدشه کرده‌اند و ناامنی را در سایر مناطق شهر نیز بوجود می‌آورند.

او با تاکید براینکه دستگاه قضایی برقراری امنیت و برخورد با مخلان نظم و امنیت را در مناطق حاشیه‌نشین در اولویت قرار داده، ادامه داد: براین اساس از نیروی انتظامی استان خواسته‌ایم تا طرح پاکسازی این محلات را که سابقا نیز در چند مرحله اجرایی شده را دوباره در این محلات اجرایی کند.

کرمی در پایان گفت: امیدواریم به‌زودی با اجرای این طرح علاوه بر پاکسازی محلات حاشیه‌نشین شهر از اراذل و اوباش و مجرمان سابقه‌دار، مهمات و سلاح‌های سرد و گرم نیز که در این محلات به فروش می‌رسد نیز جمع‌آوری شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 1 =