توزیع ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان

شناسهٔ خبر: 31A0B01E -
مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از توزیع ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش هاناخبر ،

مجید الهی راد گفت: هم اکنون اقدامات اولیه اجرای این رزمایش در ماه رمضان در حال انجام است و طی پیش بینی انجام شده بیش از ۵۰۰ هزار پرس غذای گرم بین محرومان توزیع می‌شود.

او اطعام نیازمندان و توزیع سبد‌های معبشتی را از مهمترین برنامه‌های ماه مبارک رمضان توسط این نهاد عنوان کرد و از مراکز نیکوکاری به عنوان ظرفیتی مهم در جهت استفاده از کمک خیران برای تهیه بسته‌های معیشتی نیازمندان نام برد و افزود: در ماه مبارک طی دو مرحله توزیع سبد‌های معیشتی را نیز در برنامه داریم که مرحله اول آن به مناسبت میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) انجام می‌شود.

او به بودجه تعهدی و کسب توفیقات این نهاد در این بخش اشاره کرد و ادامه داد: امسال نیز بیشترین بودجه را از حوزه‌های اکرام ایتام و طرح‌های مشارکتی جذب و در جهت حل مشکل نیازمندان صرف کنیم.

او در بخش دیگری از سخنان خود به عملکرد کمیته امداد شیروان در حوزه پویش ایران مهربان اشاره و وضعیت پیوستن کارکنان دستگاه‌های اجرایی این شهرستان به این پویش را مناسب ارزیابی کرد و گفت: هم اکنون ۹۵۰ فرزند یتیم و محسنین تحت پوشش این نهاد هستند که سرانه دریافتی ایتام ماهیانه ۵۰۰ هزار تومان و فرزندان محسنین ۲۵۰ هزار تومان است.

او به هدفگذاری این نهاد در جهت ارتقاء سرانه دریافتی ایتام اشاره و پویش ایران مهربان را طرحی مهم در جهت تحقق این اهداف برشمرد و افزود: از مجموع سه هزار حامی پیش بینی شده در شهرستان شیروان تا کنون هزار و ۳۰۰ حامی جذب شده است و ۴۵ درصد برنامه‌ها در گام اول تحقق یافته است و در مرحله دوم ایران مهربان جذب هزار و ۹۴۵ حامی جدید پیش بینی شده است که تا پایان شب‌های قدر این تعداد سهمیه جذب می‌شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 8 =