مراسم معارفه شهردار جدید مهاباد برگزار شد

صبح امروز مراسم معارفه بابک رستم‌پور به عنوان شهردار جدید مهاباد با حضور جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در سالن فجر این شهرستان برگزار شد.

به گزارش هاناخبر ، مراسم معارفه بابک رستم‌‌پور به عنوان شهردار جدید مهاباد با حضور جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در سالن فجر این شهرستان برگزار شد.

رستم‌پور، پیش از این مدیریت شهرداری بوکان را بر عهده داشت.

شهروندان بوکانی دوران مدیریت بابک رستم پور را یکی از درخشان ترین دوره های شهرداری می دانند.

سال گذشته پس از انحلال شورای شهر مهاباد  در پی دستگیری ۶ عضو این شورا، استاندار وقت آذربایجان غربی مدیریت شورای شهر را عهده دار شد و در دی ماه سال قبل "جمیل قادری" با حکم وی به عنوان شهردار شهر مهاباد منصوب شد.

پیش از او "کامران فاتح" به عنوان آخرین شهردار مهاباد در دوم شهریور ماه سال ۱۳۹۸، به عنوان چهل و سومین شهردار مهاباد منصوب شده بود.

امروز بابک رستم پور به عنوان چهره دوست داشتنی و ماندگار در دل بانه ای ها و بوکانی ها، به عنوان چهل و پنجمین شهردار مهاباد کار خویش را آغاز می کند.

بابک رستم پور، متولد سال ۵۴ در مهاباد است و تحصیلات خود را در رشته مهندسی عمران از دانشگاه امیر کبیر در سال ۷۷ به پایان رسانده و از سال ۸۱ در شهرداری بانه مشغول به فعالیت بوده است‌.

 رستم پور در اواسط مرداد ماه سال ۹۳، از سوی شورای اسلامی شهر بانه به سمت سرپرست شهرداری بانه انتخاب و تا شهریور ۹۶ سکاندار شهرداری بانه بوده است.  او در آذر ۱۳۹۶ به عنوان شهردار بوکان انتخاب شد.

٢٥ آبان ماه سال جاری، "بابک رستم پور" با اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی شهر مهاباد به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب شده بود.

شهر ۱۷۰ هزار نفری مهاباد دارای ۲ هزار و ۴۰۰ کیلومتر مربع مساحت بوده و از سال ۱۳۰۶ بلدیه یا شهرداری در آن راه اندازی شده است.

  • سامان : در شهری با پتانسیل بالای عمران که به گواه متخصصان و اندیشمندان، بوکان به دلیل دشت هایش امکان راه اندازی 3 فرودگاه وجود دارد، شهرداری که همه از او راضی هستند را عزل می کنید. خلایق هرچه لایق!!

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 3 =