راه‌یاب ملل مریوان صدرنشین لیگ برتر والیبال را از پیش رو برداشت

شناسهٔ خبر: 31A2E7D8 -
تیم راه‌یاب ملل مریوان امروز در یک بازی خانگی توانست با شکست هراز آمل، صدرنشین لیگ برتر والیبال، امتیاز این دیدار را به خود اختصاص دهد.

به گزارش هاناخبر ، این بازی از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه زاگرس مریوان و با حضور ۳۰ درصد از ظرفیت تماشاگران ورزشگاه برگزار شد. هواداران پرجنب‌وجوش مریوانی تیم خود را تا لحظه آخر تشویق کردند و نتیجه حمایت خود را با برد شیرین این تیم به چشم دیدند و هراز آمل ۴۲ امتیازی، چهارمین شکست خود در این فصل را در زمین مریوان تجربه کرد.

راهیابی ها که ۶ بازیکن مصدوم داشتند در این بازی، ست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ و ست دوم را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ واگذار کردند.

این تیم در ست سوم شگفتی‌ساز شد و توانست با اختلاف ۶ امتیاز و با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ از سد هراز آمل بگذرد تا بازی به ست چهارم بکشد.

در ست چهارم باز هم این راه یاب ملل مریوان بود که توانست مهمان خود را با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ شکست دهد تا امیدها برای شکست تیم صدرنشین در بین هواداران و بازیکنان مریوانی پررنگ شود.

در ست آخر، ابتدا این هراز آمل بود که پیش افتاد ولی رفته رفته شاگردان آرش صادقیانی خود را پیدا کردند و در نهایت با نتیجه ۱۵ بر ۱۳ تیم مهمان را وادار به پذیرش شکست کردند.

این بازی از نظر هر ۲ تیم با حاشیه های داوری همراه بود و بازی بارها به دلیل اعتراض به داور متوقف شد.

راه‌یاب ملل مریوان صدرنشین لیگ برتر والیبال را از پیش رو برداشت

هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر به نفع راه‌یاب ملل مریوان به اتمام رسید و این تیم در حال حاضر با ۲۱ امتیاز از ۱۹ بازی در رده یازدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر والیبال مردان کشور قرار دارد.

۱۲ تیم از ۱۴ تیم حاضر در این فصل در لیگ برتر باقی می مانند و تیم‌های سیزدهم و چهاردهم باید با این لیگ خداحافظی کنند.

۱۴ تیم حاضر در مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور، به ترتیب قرارگیری در جدول رده بندی شامل لبنیات هراز آمل، شهداب یزد، پیکان تهران، فولاد سیرجان، هورسان رامسر، پاس گرگان، ایفاسرام اردکان، راه‌یاب ملل مریوان، گیتی پسند، نیان الکترونیک، شهرداری گنبد، شهرداری ارومیه ، سایپا و مس رفسنجان است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 9 =