رئیس دفتر رئیس جمهور :

دولت با تمام توان پای کار آمده است

شناسهٔ خبر: 31AD470B -
رئیس دفتر رئیس جمهور درباره رضایت مردم از دستاوردهای دولت گفت: در حوزه انعکاس دستاوردها نتوانسته ایم واقعیت ها را منعکس کنیم لذا برپایی این نمایشگاه برای مردم، فرهیختگان و اصحاب رسانه می تواند در انعکاس آن مؤثر باشد.

به گزارش هاناخبر  و به نقل از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، غلامحسین اسماعیلی عصر شنبه در بازدید از نمایشگاه «روایت خدمت» در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم خدمتگزاران خوبی برای مردم باشیم افزود: بحث این است که آیا تمام توان و تلاش خود را به میدان آورده ایم یا قصور داشته ایم؟ آنچه من شاهدم این است که همکاران ما با تمام توان پای کار آمده اند.

رئیس دفتر رئیس جمهور درباره رضایت مردم از دستاوردهای دولت گفت: در حوزه انعکاس دستاوردها به مردم نتوانسته ایم واقعیت ها را منعکس کنیم برپایی این نمایشگاه برای مردم، فرهیختگان و اصحاب رسانه می تواند در انعکاس آن مؤثر باشد رسانه ها مطالبات مردم را به دولت منعکس می کنند و ما هم تلاش می کنیم خواسته های مردم را مستقیما یا به واسطه رسانه بشنویم ‌و آنچه می خواهند را به آنها ارائه دهیم.

 

وی با اشاره به حضور جمع کثیر رسانه ها در نمایشگاه با هدف تبیین خدمات دولت بیان کرد: مردم ما بیش از پیش با تلاش رسانه در جریان دستاوردهای دولت قرار می‌گیرند.

 

اسماعیلی درباره روابط بین المللی دولت و عضویت ایران در بریکس تصریح کرد: عضویت ایران در بریکس، شانگهای و امثال آن در پیشرفت اقتصادی کشور نقش مؤثری دارد اعضای این سازمان ها یک چهارم جمعیت دنیا را دارند صندوق های تبادل وجه این سازمان ها می تواند در بی اثر کردن تحریم های بانکی اثرگذار باشد؛ امثال این ارتباطات میدان را برای فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان باز و این باور را ایجاد می کند که تحریم ها بی اثر شده است.

 

اسماعیلی افزود: باز شدن میدان و فعالیت های بین المللی هم برای حوزه دیپلماسی و هم حوزه اقتصادی، پیشرفت کشور را در پی دارد.

 

رئیس دفتر رئیس جمهور تأکید کرد: تمام تلاش دولت این است که به وعده های خود عمل کند. این نمایشگاه نشان دهنده عملی شدن وعده های رییس جمهور است ضمن اینکه خیلی از اقدامات بزرگ دولت در این نمایشگاه قابل عرضه نیست ساخت سدها، زیرساخت های ریلی معطل شده، واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل که در این دولت احیا شدند تنها نمونه ای از وعده های عملیاتی شده رییس جمهور است.

 

وی ادامه داد: البته مدعی نیستیم که ۱۰۰ درصد وعده‌های دولت را اجرایی کرده ایم اما چنانچه موانعی در تحقق وعده ها داشتیم اولا سعی در رفع آنها می کنیم و ثانیا با جزییات آن را اعلام می کنیم که چرا اجرایی نشد، الان در میانه فعالیت دولت هستیم و سایر وعده ها در دو ساله باقی مانده دولت عملیاتی خواهد شد.

 

وی ضمن تقدیر از همه کسانی که در دولت با کار و تلاش و مدیریت جهادی اقدامات موثری در طول دو سال گذشته داشته اند، افزود: البته مجموعه این نمایشگاه نه همه دستاوردها بلکه بخشی از دستاوردهای دولت سیزدهم را به تصویر کشیده است.

 

وی تاکید کرد: دولت سیزدهم گام های اساسی برای دانش بنیان کردن فعالیت ها در عرصه های مختلف برداشته است که این مهم افزایش تولید و همچنین کاهش مصرف و پیشرفت و روزآمدی تجهیزات و امکانات و جلوگیری از خروج ارز در عرصه های مختلف را به دنبال داشته است که گوشه هایی ازاین دستاوردها در این نمایشگاه به نمایش عموم گذاشته شده است.

 

رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به بازدید خود از برخی غرفه ها از جمله غرفه وزارت نیرو، نفت، کشاورزی و بهداشت و درمان گفت: همه آنچه می بینیم فناوری های نوین علمی است که بر تولیدات ما سایه افکنده است و این می تواند کشور ما را به عنوان یک کشور مستقل و مقتدر در جهان صنعت معرفی کند.

 

وی در پاسخ به این سوال که چه نمره ای از ۲۰ به عملکرد دولت می دهید نیز گفت: معتقدم این نمره را باید در وهله نخست عموم شهروندان و در وهله دوم صاحبنظران درحوزه های تخصصی مختلف و همچنین بهره برداران و استفاده کنندگان خدمات دولت بدهند.

 

اسماعیلی گفت: تمام تلاش دولت سیزدهم ارائه بهترین خدمات به مردم است چراکه آنها شایسته بهترین ها هستند و مردم ما هنوز بیش از آنچه به آنها خدمات ارائه داده ایم شایستگی خدمات رسانی دارند و امید است بتوانیم خدمت گزاران خوبی برای مردم باشیم و نمره خود را از آنها بگیریم.

 

وی تاکیدکرد: به طور حتم درحال حاضر بحث رضایت از خود اصلا مطرح نیست بحث این است که آیا توان و تلاش و آنچه را که می توانستیم در عرصه خدمت ارائه دهیم به میدان آورده ایم یا اهمال و قصور و تقصیرات داشته ایم، اما شاهد هستیم که همکاران ما در دولت با تمام توان و با ارائه تمام ظرفیت ها به میدان آمده اند که این امیدبخش آینده خوبی برای ایران اسلامی است.

 

گفتنی است، نمایشگاه روایت خدمت از چهارم تا هفتم شهریور از ساعت ۸ تا ۱۵ به مدت ۴ روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران میزبان مردم خواهد بود.

 

در این نمایشگاه بیش از ۳۰ غرفه و دستگاه اجرایی به معرفی دستاوردها و اقدامات دوساله خود

در دولت سیزدهم پرداخته‌اند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 5 =