ارومیه شرایط میزبانی مسابقات لیگ برتر والیبال را دارد؟

شناسهٔ خبر: 31AF2774 -
در حالیکه مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه از آمادگی برای میزبانی از تیم‌ها در صورت برگزاری متمرکز لیگ برتر والیبال کشور در ارومیه خبر می دهد، نتیجه تست کرونای 17 نفر از بازیکنان و کادر فنی تیم والیبال آذرباتری ارومیه در همان لیگ مثبت شده است.

به گزارش هاناخبر ،

18 مهر ماه، بعد پس از مثبت شدن تست کرونای عده ایی از بازیکنان تیم والیبال لیگ برتر، روابط عمومی فدراسیون والیبال، با تاکید بر تلاش فدراسیون برای قطع زنجیره شیوع ویروس کووید 19، از تعویق دو هفته ایی لیگ برتر مردان خبر داد و اعلام کرد: طبق این تصمیم، مسابقات هفته‌های هشتم، نهم، دهم و یازدهم لیگ برتر مردان در تاریخ‌های 20، 23، 27 و 30 مهرماه برگزار نخواهد شد.

بر اساس اعلام فدراسیون والیبال؛ تاریخ از سرگیری مجدد مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد ودر همین راستا، تیم‌ها مجاز هستند درصورت تمایل، تمرینات خود را با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی ادامه دهند.

پس از این رویداد، پیشنهاد برگزاری تجمیعی مسابقات لیگ برتر امسال به میزبانی یک شهر، مطرح و مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه اعلام کرد: با توجه به شرایط عالی میزبانی از رقابت‌های والیبال در شهر ارومیه و میزبانی شایسته این شهر از لیگ ملت‌های والیبال و جام کنفدراسیون‌های آسیا و امکانات کافی برای برگزاری و میزبانی از تیم‌ها، در صورت برگزاری رقابت‌ها به صورت متمرکز می‌توانیم میزبان لیگ به صورت متمرکز باشیم.

این درحالی است که چند روز بعد و در 24 مهر ماه، مدیرعامل تیم آذرباتری ارومیه نیز به ایرنا گفت: نتایج تست هفته گذشته کرونا به باشگاه اعلام و طبق آن، آزمایش ۱۷ بازیکن و کادرفنی تیم مثبت شده‌است. این در حالی است که تنها پنج نفر از آنها علایم مربوط به این بیماری را دارند.

به گفته آیدین وحدت طلب؛ در حال هم‌فکری با باشگاه شهرداری ارومیه هستیم تا ۲ نماینده والیبال این شهر در لیگ برتر امسال، یک پیشنهاد واحد و مشترک به سازمان لیگ ارائه کنند.

مدیرعامل تیم آذرباتری ارومیه در مورد شرایط تیم برای بازی هفته آینده مقابل سپاهان اصفهان در صورت مثبت شدن تست دوم گفت: در این مورد، سازمان لیگ باید تصمیم‌گیری کند و بی‌شک با توجه به کمبود بازیکن احتمال حضور در مسابقه میسر نخواهد بود.

آذربایجان غربی در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد و تا کنون یک هزار 331 نفر در این استان جان باخته اند و مشخص نیست مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه با چه انگیزه ایی از میزبانی مسابقات در این شهر خبر می دهد!

در حالی که نتیجه تست کرونای 17 نفر از بازیکنان و کادرفنی تیم آذرباتری دیگر تیم ارومیه ایی حاضر در لیگ برتر والیبال کشور مثبت شده است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 8 =