اختصاص 18 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به فعالان صنایع دستی کامیاران

شناسهٔ خبر: 31DF25CC -
مدیر اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کامیاران گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۸ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به فعالان صنایع‌دستی این شهرستان اختصاص یافت

به گزارش هاناخبر ، سعدالله نوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در کامیاران اظهار کرد: در راستای توسعه صنایع‌دستی شهرستان و رونق مشاغل خانگی، تسهیلات اشتغال‌زایی کم‌بهره در قالب طرح‌های پشتیبان و مستقل به هنرمندان و صنعتگران حوزه صنایع‌دستی کامیاران پرداخت شد.

وی اضافه کرد: بر این اساس تعدادی از هنرمندان و صنعت‌گران حوزه صنایع‌دستی این شهرستان برای دریافت وام کم‌بهره به بانک‌های عامل معرفی شدند و ۱۸میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به فعالان این بخش اختصاص یافت.

مسئول اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کامیاران با بیان اینکه با پرداخت این تسهیلات برای ۲۸ نفر به‌ صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود، عنوان کرد: این تسهیلات به فعالان رشته‌های مختلف از جمله کلاش‌بافی، مصنوعات چرمی، گلیم‌بافی، سوزن‌دوزی و تولید البسه محلی پرداخت شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که در سال‌جاری با تخصیص اعتبار بیشتر، فرصت‌های اشتغال‌زایی مناسبی برای هنرمندان و صنعتگران فعال در این حوزه فراهم شود

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 4 =