بدترین شروع اتلتیکوی سیمئونه در لالیگا

شناسهٔ خبر: 31FE6784 -
اتلتیکو مادرید دیگو پابلو سیمئونه در این فصل لالیگا تنها پنج امتیاز کسب کرده است و که این بدترین شروع دوران سرمربی آرژانتینی با این تیم است.

به گزارش هاناخبر ،

‌و ‌به نقل از آس، اتلتیکو مادرید در هفته‌ چهارم لالیگا نیز نتوانست نتیجه‌ قابل قبولی را کسب کند. قرمز و سفیدپوشان با گل لحظات پایانی بورخا گارسس از شکست برابر ایبار فرار کرد و تنها توانست یک امتیاز کسب کند. عملکرد خوب این تیم در سوپر جام اروپا باعث شد به نظر برسد این تیم می‌تواند نتایج خوبی در لالیگا کسب کند. با این حال پس از گذشت چهار هفته‌ شاگردان سیمئونه تنها پنج امتیاز به دست آوردند. این بدترین شروع دوران اتلتیکو سیمئونه است.

روخی بلانکو در شروع فصل دو امتیاز در خانه والنسیا از دست داد. با این حال چون والنسیا حریف سر سختی در مستایا محسوب می‌شود، کسب تساوی نتیجه‌ ضعیفی به حساب نمی‌آمد. اتلتیکو دومین بازی خود را با پیروزی پشت سر گذاشت اما برابر سلتاویگو شکست خورد و در ادامه‌ نتوانست در زمین خود ایبار را شکست دهد. روخی بلانکو در دو فصل اخیر در چهار هفته‌ نخست توانسته بود به ترتیب ۸ و ۹ امتیاز کسب کند. این تیم در فصل ۱۵ ــ ۲۰۱۴ نیز هشت امتیاز به دست آورده بود. شاگردان سیمئونه در فصل ۱۴ ــ ۲۰۱۳ توانسته بودند در چهار هفته‌ چهار پیروزی کسب کنند و ۱۲ امتیاز کامل را به دست بیاورند. همچنین یک فصل قبل از آن  ۱۰ امتیاز به دست آورده بودند.

اتلتیکو در حالی در فصل جاری هفت امتیاز از دست داده است که در کل نیم فصل سال گذشته این تعداد امتیاز از دست داده بود. در آن زمان شاگردان سیمئونه ۱۶ پیروزی، دو تساوی و یک شکست را تجربه کردند و ۵۰ امتیاز به دست آوردند.

قرمز و سفید پوشان در حالی که لالیگا را خوب آغاز نکرده‌اند، باید دوشنبه به موناکو سفر کنند تا نخستین بازی‌شان را در لیگ قهرمانان اروپا برابر تیم فرانسوی انجام دهند. شاید این رقابت‌ها مهم‌ترین هدف تیم مادریدی باشد چون قرار است فینال این بازی‌ها در ورزشگاه واندا متروپولیتانو برگزار شود. سه‌شنبه رادامل فالکائو و هم تیمی‌هایش، اتلتیکو سیمئونه را خواهند سنجید.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 3 =