سیل و آبگرفتگی در ۶ شهرستان آذربایجان غربی

شناسهٔ خبر: 32E9E3F4 -
مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: ۶ شهرستان استان درگیر سیل و آب گرفتگی است.

به گزارش هاناخبر ،

سعید رهبر سوره؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی درخصوص اقدامات انجام شده در پی بارش برف و باران در استان آذربایجان غربی گفت:ارومیه، اشنویه، مهاباد، تکاب، پیرانشهر و نقده در پی این بارش‌ها دچار مشکلاتی شدند.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی افزود:درارومیه یک دستگاه خودروی پراید درداخل رودخانه دچار حادثه شده و یک تیم امدادی از شعبه هلال احمر ارومیه نسبت به رهاسازی خودرو و سرنشین‌ها اقدام کرده و مسافران توسط اکیپ‌های امدادی به داخل شهر منتقل شدند.

وی ادامه داد:در پیرانشهر نیز آبگرفتگی در داخل شهر و روستا‌های اطراف رخ داده که طبق اعلام نیروی انتظامی نیرو‌های عملیاتی به منطقه اعزام شدند اطلاعات تکمیلی فعلا وجود ندارد همچنین در اشنویه نیز خودرو‌های عبوری دچار حادثه شده و گرفتار برف و کولاک شدند که تیم‌هایی ازپایگاه عین الروم به محل ارسال شدند.

سوره گفت:دراشنویه تعدادی از منازل بر اثر بارش باران وسیل دچار آب گرفتگی شده‌اند که ۳ تیم امدادی متشکل از یک تیم جاده‌ای و ۲ تیم پشتیبان با حضور۳ نفر پرسنل، ۱۱ نفرنجاتگر و ۱۴ امدادگر در محل اعزام شدند.

مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی  افزود:در نقده و مهاباد نیز موارد امدادی مربوط به آب گرفتگی منازل شهری بوده و در تکاب نیز آب گرفتگی شدید در جاده تکاب شاهین دژ گزارش شده است که اطلاعات تکمیلی تمام این حوادث گزارش خواهد شد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 2 =