پاک سازی یک خانه تیمی در بوکان/ "شرور زنگوله ای" در بوکان دستگیر شد

شناسهٔ خبر: 331C3457 -
"شرور زنگوله ای" با اقدام ضربتی پلیس بوکان دستگیر و خانه تیمی وی پاکسازی شد.

به گزارش هاناخبر ، فردی به هویت معلوم که با ایجاد یک خانه تیمی در خیابان شهید باهنر بوکان آرامش را ازشهروندان سلب کرده بود با اقدام ضربتی پلیس بوکان  دستگیر و تعدادی آلات جرم از وی ضبط شد.

از این فرد دستگیر شده که به "شرور زنگوله ای" مشهور است یک قبضه کلت کمری به همراه  خشاب مربوطه ،حدود ۲۰۰لیتر مشروبات الکلی، تعدادی عتیقه جات و مقداری مواد مخدر، توسط ماموران کشف شد.

حضور به موقع ماموران در صحنه  و کشف سلاح با خشاب پر موجب گشت که آسیبی به عموم مردم نرسد.

بنا به مشاهده عینی خبرنگار هاناخبر تمامی آلات جرم کشف شده از این شرورمسلح زنگوله ای به همراه پرونده تحویل  مراجع قضایی گردید.

تعداد زیادی ازشهروندان ساکن محله که در صحنه دستگیری تجمع کرده بودند در گفتگو با خبرنگار هاناخبر ضمن تقدیر از اقدام به موقع پلیس خواهان برخورد قاطع قضایی با اراذل و اوباش،افراد شرور و معتادان متجاهر بودند.

ع.م در گفتگو با خبرنگار هاناخبر اظهار کرد: اقدام سریع و به موقع پلیس می تواند در راستای حاکم ساختن امنیت عمومی در جامعه گام مهمی باشد اماچه فایده با وجود این همه تلاش مشاهده می کنیم که پس از چند روز دیگر سر و کله این افراد در محله دوباره نمایان می شود.

ح . م که خود را کاسب و 36 ساله و دانش آموخته حقوق معرفی می کند در گفتگو با خبرنگار هاناخبر گفت: من معتقدم وقتی ماموران پلیس در راستای برخورد با جرایم خشن، با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی از فعالیت مجرمانه فردی شرور مطلع شده و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار می دهند،نباید قضات محترم با صدور قرار وثیقه پس از چند روز این شروران را دوباره به جامعه برگرداند.

وی افزود: اگر این رویه ادامه داشته باشد شهروندان از برخوردهای قاطع با چنین افرادی دلسرد شده و حتی عملکرد مثبت پلیس نیز زیر سوال می رود.

وی خاطرنشان کرد: از سایت ها و کانالهای مختلف تلگرامی اخبار قضایی و انتظامی شهرستان بوکان را دنبال می کنم، برخورد قاطع فرماندهی و پلیس بوکان با توزیع کنندگان مواد مخدر بی نظیر و بی سابقه بوده است و مشاهده می شود پلیس با قاطعیت با اخلالگران نظم و امنیت در چارچوب قانون برخورد می کند و زمانی این برخوردها ارزش پیدا می کند که سیستم قضایی شهرمان نیز همراه با پلیس قاطعیت نشان دهد، من به عنوان یک شهروند انتظار بیشتری از مقامات محترم قضایی شهرمان را دارم.

ل . ج  یکی دیگر از شهروندان حاضر در صحنه در گفتگو با خبرنگار هاناخبر اظهار کرد: وجود برخی افراد با عناوینی مانند لات و یا اراذل و اوباش که عموماً مسلح به سلاح سرد هستند چهره این شهر فرهنگی را مخدوش کرده است،چه فایده که این افراد جلوی چشم شهروندان دستگیر می شوند ولی چند روز بعد یاغی تر از قبل در محله حضور دارند، من از طریق رسانه شما از مسئولان شهرمان سئوال دارم که آیا باید اتفاقی چون پارس آباد اردبیل رخ دهد و موضوع جهانی شود تا مسئولان به تکاپو بیافتند،چرا شهرمان در دو سه سال اخیر دوباره پر از معتاد خطرناک،افراد شرور و اراذل و اوباش شده است؟چه فایده ای دارد امروز فرد شروری که از ترس وی، فرزندانم را در خانه زندانی کرده ام توسط پلیس در انظار عمومی دستگیر می شود اما فردا یا چند روز دیگر دوباره آزاد شده و یاغی تر از قبل در محله پیدا می شود؟

وی  افزود: چرا مسئولان مربوطه این قبیل افراد و این صحنه‌ها را که تهدیدی آشکار در راستای تضییع حقوق شهروندی هستند جدی نمی گیرند و به راحتی از کنار آن می گذرند.

ع . ک  دیگر شهروند بوکانی حاضر در محل دستگیری "شرور زنگوله ای" است وی نیز که خود را دانش آموخته علوم قضایی معرفی می کند در گفتگو با خبرنگار هاناخبر گفت: از حق نگذریم در بسیاری از موارد تلاش و زحمات  و سینه سپر کردن نیروی انتظامی در برخورد با این اراذل و اوباش غیرقابل انکار است اما این موضوع به تنهایی کافی نیست و باید نقش پررنگ دستگاه قضا و سایر ارگان‌های ذی‌ربط در این موارد را به دنبال داشته باشد.

وی افزود: فراموش نکنیم طی یکی دوسال گذشته شاهد بروز برخی درگیری‌ها در سطح شهر بودیم که هر کدام به بهانه‌ای توسط اراذل و اوباش رخ داده است و حتی منجر به قتل شده است و در همه این درگیری‌ها استفاده از سلاح سرد نظیر چاقو، قمه و شمشیر از سوی این افراد موضوعی طبیعی بوده است که به نوعی زنگ خطر و هشداری را برای مردم، مسئولین امنیتی و قضایی این شهر در راستای اجرای ماده ۱۸۳ قانون مجازات‌های اسلامی به صدا درآورده است.

یکی دیگر از حاضرین در محل که نخواست نامش برده شود ضمن تقدیر از عملکرد پلیس در راستای دستگیری این افراد شرور و پاکسازی این خانه، اظهار کرد: ما از مدتها قبل احساس می کنیم که دیگر در این محل تحت هیچ شرایطی امنیت جانی و مالی نداریم و امروز پس از مدتها می توانم به فرزندانم اجازه دهم که با حضور در کوچه به بازیهای کودکانه خویش مشغول شوند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 5 =