کشف 84 دستگاه ماینر در مراغه

شناسهٔ خبر: 3352F64A -
مدیر توزیع برق مراغه از کشف 84 دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) در یک واحد تولیدی این شهرستان خبرداد.

به گزارش هاناخبر ،محمدعلی معتمدی گفت: این واحد تولیدی از تعرفه غیرمجاز برق برای استخراج ارز الکترونیکی در طول شبانه روز استفاده می کرد که توسط کارشناسان توزیع برق این شهرستان شناسایی شد.

وی ادامه داد: با حضور ماموران انتظامی و با حکم قضائی، دستگاه های غیرمجاز استخراج ارز دیجیتال از محل این واحد تولیدی جمع آوری و توقیف شد.

وی اضافه کرد: متاسفانه برای استفاده این دستگاه ها از برق صنعتی این واحد تولیدی استفاده می شد، که این امر برخلاف قوانین و تخلف محسوب شده و با صاحبان آن و واحد تولیدی برخورد قانونی شد.

معتمدی با تاکید بر لزوم نظارت بر استفاده مناسب از تعرفه‌های برق در مناطق مختلف گفت: هرگونه‌ استفاده  از برق در مصارف تعریف نشده و غیرقانونی، تخلف محسوب شده و با متخلفان برخورد خواهد شد.

وی افزود: استفاده از ماینرها در مناطق مسکونی که به صورت غیرقانونی و غیرمجاز بوده، موجب افت ولتاژ در این مناطق شده و از این رو، تخلفی آشکار و قابل پیگرد است.

وی اضافه کرد: کارشناسان برق این شهرستان به صورت مستمر از تمامی واحدهای تولیدی و مسکونی بازدید کرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک، ضمن برخورد، متخلفان را به دستگاه قضایی معرفی می کنند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 6 =