مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه خبر داد؛

استقرار تیم امداد و نجات هلال احمر در پایانه مرزی خسروی

شناسهٔ خبر: 336ABEE7 -
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از استقرار تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر قصرشیرین در پایانه مرزی خسروی خبر داد.

به گزارش هاناخبر ، محمدباقر محمدی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن مراسم اربعین و میزبانی استان کرمانشاه از زوار حسینی در مرز خسروی و محورهای منتهی به مرز مهران در استان ایلام، جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه آماده خدمت رسانی به زائران است.

وی افزود: در همین راستا پایگاه‌های امداد و نجات ثابت و سیار در آماده باش قرار دارند تا در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی در کمترین زمان ممکن در محل حادثه برای امدادرسانی حضور به عمل رسانند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: در تمامی مراکز جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه به همراه نیروهای امدادی شامل تیم‌های واکنش سریع، پایگاه هوایی، تیم‌های آنست سگ‌های زنده یاب در آماده باش هستند و آمادگی لازم برای افزایش نیروها وجود دارد.

وی ادامه داد: ۲۵۰ نیروی امدادی با ۱۰۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین آماده خدمت رسانی به زوار در مرز خسروی هستند.

محمدی خاطر نشان کرد: صبح امروز یکشنبه ۲۹ مرداد ماه تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان قصرشیرین متشکل از امدادگران و نجاتگران برای خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی در محل پایانه مرزی خسروی مستقر شدند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 6 =