تشکیل شورای اداری مهاباد با حمایت از مردم مظلوم غزه

شناسهٔ خبر: 33EB709F -
باتاکید فرماندارویژه برحمایت از مردم فلسطین جلسه شورای اداری در سالن ادرای فرمانداری برگزارگردید.

به گزارش هاناخبر ، حسن عباسی در جلسه برنامه ریزی هفته بسیج دانش آموزی اظهار کرد: رشادت و فرهنگ ایثار شهیدان انقلاب اسلامی از جمله شهید حسین فهمیده نظام را از گزند دشمنان قسم خورده و قدرتمند حفظ و کشور را در برابر تهدیدهای آنها بیمه کرده است.

عباسی اشاره نمود: رژیم صهیونیستی با حمایت استکبار جهانی و مدعیان دورغین حقوق بشر هر روز تعداد قابل توجهی از کودکان و جوانان فلسطینی را به خاک و خون می کشاند.

وی، ضمن دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی 13 آبان ماه افرود: امسال باتوجه به اتفاق های نوار غزه و جنایتهای رژیم صهیونیستی حضورگسترده و باشکوه علیه استکبار جهانی از اهمیت خاصی برخوردار است.

فرماندار ویژه شهرستان مهاباد، با اشاره به برگزاری انتخابات در سالجاری گفت: از مجموع 68 نفر پیش ثبت نام کنندگان در این شهرستان مدارک 36 نفر تأیید و ثبت نام آنان قطعی شده که از این تعداد 3 نفر خانم و 33 نفر آقا هستند.

عباسی، با اشاره به اصل بی طرفی در دوران برگزاری انتخابات گفت: تأکید بر اصل بی طرفی و صیانت از رأی مردم درکنار مشارکت همگانی و باشکوه در روز رأی گیری جزء تأکیدات مسئولان اجرایی کشور است.

وی، در ادامه از حل بخش عمده مشکلات تعاونی های مسکن خبرداد و گفت: در قبال رفع مشکلات تعاونی های مسکن بیش از چند هزار نفر می توانند با مراجعه به شهرداری پروانه ساخت خود را دریافت کنند.

فرماندار ویژه شهرستان مهاباد، با اشاره به دور دوم سفر استاندار آذربایجانغربی به مهاباد افزود: بیش از 25 میلیارد تومان اعتبارات در راستای محرومیت زدایی منطقه کم برخوردار پشت تب در قبال تعریف طرحهای بهداشتی، آموزشی، ورزشی و عمرانی اختصاص یافت.

عباسی، در بخشی دیگری از سخنان خود با اشاره به اختصاص بیش از 800 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل طرحهای عمرانی شهرستان اظهار کرد: بیمارستان 350 تختخوابی بصورت دو شیفته با تخصیص 300 میلیارد تومان اعتبار و بیمارستان تأمین اجتماعی نیز با تخصیص اعتبار نزدیک به 300 میلیارد تومان درحال اجراست.

حسن عباسی اضافه کرد: 305 کلاس درس در این شهرستان درحال ساخت است و تصفیه‌ خانه فاضلاب شهرک صنعتی نیز تا دیماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی و فرمانده قرارگاه امام سجاد و سپاه مهاباد هم در این نشست، ضمن محکومت جنایات جنگی رژیم صیهونیستی، مدیران شهرستان را به مردم‌داری و شهروندان را به حمایت از مردم فلسطین دعوت کردند.

سرهنگ اکبر نوروزی، با اشاره به نقش جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: جایگاه جوانان و نوجوانان در پیروزی انقلاب اسلامی در کنار سایر اقشار جامعه پر رنگ و قابل توجه بوده و امروز به همت آنان شاهد امنیت حاکم در کشور هستیم.

زائر، مدیر توزیع برق شهرستان مهاباد هم در این جلسه گفت: در هفت ماهه گذشته بیش از 132 میلیارد تومان اعتبار برای طرحهای برق رسانی از جمله تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار،افزایش ترانس های سطح شهر،توسعه شبکه شهری و روشنایی در این شهرستان هزینه شده است.

بنائی، رئیس دادگستری مهاباد هم بر حل مشکلات شرکت های تعاونی مسکن و لزوم رعایت ضوابط انتخاباتی از سوی اداره ها و نامزدها تأکید کرد و گفت: پرونده های متعددی درخصوص شرکت های تعاونی مسکن در محاکم قضایی ایجاد شده که بایستی با تشکیل جلسه با حضور مسئولان راهکارهای لازم برای این موضوع ارائه شود.

بیشترین پرداخت های تسهیلاتی بانک های عامل نیز در بخش در شهرستان انجام گرفته است .

فقری، رئیس بانک ملی مهاباد هم با اشاره به پرداخت تسهیلات در قالب حمایت از خانواده و وام ازدواج و فرزندآوری گفت: در مجموع یکهزارو 478 فقره تسهیلات امسال برای یکهزار و 371 پرونده در بخشهای مختلف صنعت، معدن و تجارت و سایر امور پرداخت شده که از این تعداد 254 مورد وام ازدواج و 257 مورد وام فرزندآوری بوده است.

درپایان این جلسه از مدیران دولتی و فرماندهان انتظامی شهرستان با اهدای لوح قدردانی شد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 7 =