دستگیری ساقی بزرگ منطقه اسلام آباد بوکان/آیا سیستم قضایی شهرمان برخوردی قاطع خواهد داشت؟

شناسهٔ خبر: 33F56586 -
یکی از پاتوق های معتادان و خرده فروشان مواد مخدر در عملیات پلیس بوکان پاکسازی و موجب موجی از شادی اهالی منطقه اسلام آباد شد.

به گزارش هاناخبر ،روز پنجشنبه 13 مهرماه خانه‌ ای که از مدتها قبل در کوچه دیمن 21 اسلام آباد پاتوقی امن برای معتادان متجاهر و محلی امن برای خرید و فروش مواد مخدر شده بود در عملیات ضربتی نیروهای انتظامی شهرستان جمع آوری شد.

در این خانه که محل زندگی یکی از خوانندگان مشهور تیپ موسیقی در شهرستان بود و مکانی برای توزیع مواد مخدر و تبدیل آن به شیره خانه معتادان خطرناک و در مواردی محلی برای نقشه سرقت از منازل مردم نیز بود با مشاهده عینی خبرنگار هاناخبر 4 نفر دستگیر و تعداد زیادی ادوات مصرف مواد مخدر توسط پلیس بوکان کشف و ضبط گردید.

وجود این مکان موجبات نارضایتی شدید شهروندان منطقه شده بود. اقدام پلیس در جمع آوری ساقی بزرگ منطقه اسلام آباد بوکان موجی از شادی را در بین اهالی محله ایجاد کرد.

اما تعدادی از شهروندان در گفتگو با خبرنگار هاناخبر از برخورد ملایم سیستم قضایی شهرمان با این گونه افراد به شدت ابراز نگرانی کردند.

استاد احمد در گفتگو با خبرنگار هاناخبر ضمن تقدیر و تشکر از اقدام پلیس در این راستا اظهار کرد: این خانه از مدتها قبل مکان امنی برای تجمع معتادان خطرناک شده بود و آشکارا چون نقل ونبات پیرزن بددهنی را می دیدیم که به فروش مواد مخدر و پذیرش معتادان می پرداخت.

وی گفت: تاجایی که من می دانم این پیرزن بزرگترین ساقی محله اسلام آباد است که تعداد زیادی نوچه نیز دور و برش دارد.

این شهروند بوکانی ادامه داد: چه فایده که امروز توسط پلیس دستگیر می شوند و فردا در دادگاه آزاد می گردند و پس از بازگشتشان محله بسیار ناامن تر می شود.

بهزاد که جوان بوکانی است و خود را دانشجوی رشته نرم افزار معرفی می کند در گفتگو با خبرنگار هاناخبر ضمن خشنودی و تشکر از پلیس بوکان اظهار کرد: زنان معتاد و بد دهن این خانه امنیت محله را از بین برده اند به نظر من تنها اقدام پلیس کافی نیست،از سیستم قضایی شهرمان خواستاریم که برخوردی قاطع با دستگیر شدگان داشته باشد.

وی افزود: چه فایده که پلیس امروز دستگیر کند و چند روز بعد سرو کله این افراد فاسد و خطرناک دوباره در محله پیدا شود.

بهزاد گفت: در واقع بسیاری از اهالی محله تصمیم گرفته بودند که در اعتراض به وجود چنین شیره خانه ای جلوی درب دادگستری تجمع کنند که جریانات اخیر باعث شد این مساله صورت نگیرد،اما امروز اقدام ارزشمند پلیس شهر آب سردی را برآتشی نهفته ریخت.

حاج مصطفی یکی دیگر از شهروندان بوکانی است در گفتگو با خبرنگار هاناخبر بیان کرد: وجود این خانه باعث شده است که تعداد زیادی از معتادان از سراسر شهر به این منطقه از شهر بیایند،مردم انتظار دارند با این جانیان برخورد قاطعی صورت پذیرد.

سامان که خود را کارگر روزمزد معرفی می کند در گفتگو باخبرنگار هاناخبر ضمن تشکر از اقدام فرماندهی و پلیس شهرستان، گفت: این خانه محلی برای تجمع معتادان و فروشندگان مواد مخدر تبدیل شده است که امروز شاهد پلمپ آن هستیم.

وی ادامه داد: امروز اهالی محله شاهد بودند که یکی از پاتوق معتادان و خرده فروشان مواد مخدردر عملیات پلیس بوکان پاکسازی شد اما به شرطی که فردا در دادگاه آزاد نشوند.

 

 

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
5 + 2 =