تکمیل پروژه های ناتمام پیشرفت اقتصادی را به دنبال دارند

شناسهٔ خبر: 33FB86FD -
فرماندار قروه اجرای پروژه های ناتمام را همراه با پیشرفت اقتصادی و توسعه اشتغال دانست و خواستار رفع موانع موجود در کنار توجه به تسریع این طرح ها برای رفاه و رونق اجتماعی شد.

به گزارش هاناخبر ، موحد امان اللهی شامگاه چهارشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان قروه با محوریت بررسی و ارزیابی پروژه های ناتمام با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دیگر مدیران استانی، اظهار داشت: در این سالها خدمات خوبی در شهرستان انجام شده اما آنچه را که شایسته مردم است محقق نشده و با نیاز واقعی توسعه فاصله داریم.

به گفته وی در این بازدید پروژه های هدفمند مورد بررسی قرار گرفتند و در واقع رفع آن ها می تواند به نوعی روند پیشرفت اقتصادی و اشتغال در قروه را رونق بخشند.

امان اللهی به بحث مشکل آب شهر دلبران اشاره کرد و افزود: اگر بتوان با احداث تصفیه خانه آرسنیک را از آب دلبران جدا کرد به نوعی سلامت همگانی برای مردم صورت خواهد گرفت.

وی همچنین توجه به راه های روستایی، تجهیز زیرساخت شهرک های صنعتی، بررسی وضعیت کتابخانه شماره ۳، بررسی وضعیت دانشکده صنعت و معدن و ... را مهم دانست و خواستار نگاه ویژه به رفع مشکلات مدنظر برای این موارد شد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 7 =