۳۰۰ دستگاه موتورسیکلت برای اورژانس کشور خریداری شد

شناسهٔ خبر: 3402E9C1 -
رییس سازمان اورژانس کشور گفت: در راستای بهبود خدمات‌رسانی به مردم، ۳۰۰ دستگاه موتورسیکلت برای مراکز اورژانس خریداری و تجهیز شد.

به گزارش هاناخبر ، ساختمان جدید مرکز فوریت‌های پزشکی و اورژانس آذربایجان غربی با اعتباری بیش از ۴۰ میلیارد ریال روز سه‌شنبه با حضور رییس سازمان اورژانس کشور، فرماندار ارومیه و مسوولان دانشگاه علوم پزشکی در خیابان البرز ارومیه افتتاح شد.

جعفر میعادفر در این مراسم با اشاره به خرید موتورسیکلت برای مراکز اورژانس کشور، اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات بهتر و نیز سریعتر به مردم، اورژانس موتوری راه‌اندازی شده و بزودی موتورسیکلت‌های تجهیز شده به مراکز سراسر کشور منتقل می‌شوند.

وی ادامه داد: حدود ۷۰ درصد ماموریت‌های اورژانس بیماران نیاز به اعزام به مراکز بیمارستانی ندارند به همین دلیل اورژانس موتوری بهترین و سریعترین گزینه برای رسیدن بر بالین این نوع بیماران است.

رییس اورژانس کشور با اشاره به اینکه چیدمان فوریت‌های پزشکی در نقاط مختلف کشور به صورت پراکنده است، افزود: خدمت به مردم و رسیدگی به وضعیت نیازمندان به اورژانس پایدار و همواره با همه توان انجام می‌شود.

وی یادآور شد: کار همکاران اورژانس ارزشمند و حیاتی است و تمام ماموریت‌ها با دقت و سرعت انجام می‌شود و هیچ فرقی بین افراد قائل نمی‌شویم و در مسیر خدمت به مردم، فقیر و غنی برای ما تفاوتی ندارند.

میعادفر از برنامه‌ریزی خرید ۶۰۰ دستگاه آمبولانس جدید نیز خبر داد و اضافه کرد: برای نوسازی ناوگان آمبولانس کشور این اقدام در دستور کار است و امیدواریم با همکاری دستگاه‌های متولی شاهد تحقق سریعتر آن باشیم.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
7 + 6 =