سردار بوکان باخت و نهم جدول شد/ سردار مدیرعامل ندارد!

شناسهٔ خبر: 340321B8 -
تیم سردار بوکان در خانه باخت و به رده نهم جدول سقوط کرد. شرایط سردار بوکان در کنار اوضاع نامناسب مالی با این باخت بحرانی تر شد.

به گزارش هاناخبر ،

دیدار تیم های سردار بوکان و شهرداری بندرعباس در قالب مسابقات هفته بیستم رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور در ورزشگاه خاتم الانبیا برگزار شد.

این مسابقه نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یافت و در نیمه دوم شهرداری بندر عباس موفق شد گل پیروزی خود را وارد دروازه سردار کند تا این تیم در خانه با نتیجه یک بر صفر بازنده میدان شود.

با این باخت سردار دو پله دیگر سقوط کرد و با 25 امتیاز  از 20 بازی با 6 برد، 7 مساوی و هفت باخت در رتبه نهم جدول  قرار گرفت.

این مسابقه در استادیوم خالی از هوادار به دلیل محرومیت یک جلسه ای هواداران سردار و شیوع ویروس کرونا  برگزار شد.

به گزارش کردپرس، شرایط مالی سردار بوکان با بحران شدیدی روبه رو است به نحوی که بازیکنان تیم پس از انجام بازی قبلی در خانه حریف پول بازگشت به بوکان را نداشتند. تیم در شرایط بحرانی قرار دارد و تا کنون در چند مرحله خیرین بوکانی هزینه های این تیم را متقبل شده اند. در حال حاضر تکلیف مدیرعامل و  هیات مدیره این تیم مشخص نیست.

به گفته رییس هیات فوتبال شهرستان بوکان؛ ابتدای فصل  فرهاد بازگلی مدیر عامل این تیم تلاش هایی برای ن تیم کرد ولی الان به هر دلیلی حاضر به ادامه دادن نیستند، مسئولین فکر کنند از همان روز اول آقای بازگلی نبوده است، به میدان بیایند و برای دلخوشی مردم بوکان کاری بکنند.

شوکتی گفت: از هفته یازدهم به بعد بازگلی از تیم حمایت نکرده است و دلیلشان عدم حمایت مسئولین شهری وعدم اجرای تعهدات در قبال سردار بوکان بوده است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 1 =