معاون اقتصادی استاندار خبرداد:

اجرایی شدن ایده روستای صنعتی سبز به کاهش مهاجرت کمک می کند

شناسهٔ خبر: 3406F859 -
معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت: ایده روستای صنعتی سبز می‌تواند باعث ایجاد اشتغال برای روستاییان شود و از مهاجرت آنها به شهرها جلوگیری نماید.

به گزارش هاناخبر ، بهزاد باباخانی در نشست بررسی مسائل و مشکلات بانوان کارآفرین گفت: حضور بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی از جمله در مبحث کارآفرینی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است و همواره مورد تاکید بوده است.

وی افزود: آمارهای مستند نشان می‌دهد که برخلاف برخی سیاه‌نمایی‌ها، شاهد افزایش دو برابری نرخ مشارکت اقتصادی زنان، در مقایسه با قبل از انقلاب هستیم.

 معاون استاندار در ادامه بیان کرد: ایده روستای صنعتی سبز  که از دل آن بتوان بخشی از صنایع کوچک را به روستاها منتقل کرد، ایده بسیار خوب و مثبتی است که می‌تواند باعث ایجاد اشتغال برای روستاییان شود و از مهاجرت آنها به شهرها جلوگیری نماید و تیم مدیریتی استان از هر حمایتی برای تحقق این ایده حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

وی در پایان اظهار کرد: برای حمایت از طرح‌های تولیدی و خدماتی بانوان، ستاد تسهیل ویژه بررسی مشکلات این کارآفرینان برگزار می شود و سهم ویژه ای از منابع تسهیلاتی استان را برای کارآفرینی در حوزه زنان تخصیص خواهیم داد.

 

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 7 =