بیش از 4 هزار نفر عضو جمعیت هلال احمر کردستان

شناسهٔ خبر: 34081C90 -
چهار هزار و ۳۵۲ نفر عضو داوطلب جمعیت هلال احمر استان کردستان هستند.

به گزارش هاناخبر ،مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان با بیان اینکه از چهار هزار و ۳۵۲ نفر عضو داوطلب جمعیت هلال احمر استان، ۲ هزار و ۷۲۷ نفر فعال هستند. گفت: در حال حاضر ۲۶۷ کانون جوانان با ۲۰ هزار و ۱۶ نفر عضو، زیر نظر این جمعیت در شهر‌های مختلف استان فعالیت بشردوستانه دارند.

 

پیام جلالی افزود: از ابتدای امسال تاکنون نیز ۲۲۵ نفر به عنوان داوطلب جدید عضو این جمعیت شده و از آموزش‌های لازم بهره‌مند شدند.

جلالی گفت: امسال در سنندج ۱۰۳ نفر، دیواندره ۵۸ نفر، ۳۱ نفر در بیجار، ۱۵ نفر در کامیاران، ۱۱ نفر در بانه، پنج نفر در قروه و ۲ نفر در سقز به عضویت جمعیت هلال احمر استان درآمدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کردستان افزود: از این تعداد، ۶۰ کانون غنچه‌ها با ۲ هزار و ۴۹۵ نفر عضو و ۱۵۰ کانون دانش‌آموز با ۶ هزار و ۵۱۵ عضو در جمعیت هلال احمر کردستان فعالیت می‌کنند.

وی گفت: هم اکنون ۱۸ کانون دانشجویی با ۲ هزار و ۳۰۱ نفر عضو، ۱۳ کانون روستایی با ۴۷۳ نفرعضو، ۶ کانون طلاب با ۲۱۳ نفر عضو، ۲۰ کانون جوانان با هشت هزار و ۱۹ عضو زیر نظر جمعیت هلال احمر استان مشغول به فعالیت هستند.

جلالی با بیان اینکه هلال احمر کردستان ۸۷۴ نیروی سازماندهی شده دارد، گفت: این اعضا در قالب ۱۷۹ تیم عملیاتی امداد و نجات فعالیت دارند و امسال ۸۰ نفر از حوزه جوانان این جمعیت نیز به بخش امداد و نجات اضافه شدند

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 7 =