زائران برای دریافت خودروهای خود در مرز مهران با سامانه ۱۲۰ تماس بگیرند

شناسهٔ خبر: 3435F81A -
فرمانده نیروی انتظامی ایلام با بیان اینکه خودروهای رها شده در شهر مهران به پارکینگ انتظام انتقال یافته اند، گفت: زائران برای اطلاع از محل پارک وسیله نقلیه خود با سامانه ۱۲۰ تماس بگیرند.

به گزارش هاناخبر ، به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی استان ایلام، جمال سلمانی روز چهارشنبه اظهار کرد: خودروهای رها شده در خیابان های شهر مهران به پارکینگ عمومی انتقال داده می شوند.

وی افزود: زائران پس از بازگشت به کشور و ورود به شهر مهران برای پیگیری خودروهای خود به پارکینگ انتظام واقع در بلوار مرزداران بعد از حسینیه بعثت مراجعه کنند.

سردار سلمانی یادآور شد: پلیس به منظور روان و عادی سازی ترافیک خیابان های مهران، خودروهای رها شده در سطح شهر و معابر عمومی و به ویژه خودروهایی که برای شهروندان سد معبر و ایجاد مزاحمت کردند را به پارکینگ عمومی انتقال داده است.

وی ادامه داد: آن دسته از زائرانی که وسائل نقلیه آنها به پارکینگ منتقل شده می توانند با شماره گیری ۱۲۰ و یا شماره ۱۱۰ از محل دقیق پارک وسیله نقلیه خود اطلاع پیدا کنند.

به گزارش هاناخبر، مرز مهران به واسطه نزدیکی مسافت به عتبات عالیات و امنیت طول مسیر در داخل خاک عراق مهمترین و اصلی ترین گذرگاه زمینی کشور به سمت عراق است.

۶۰ درصد زائران اربعین حسینی از مرز مهران تردد کردند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 7 =