اهدای دستگاه نوار عصب توسط پزشک خیر به بیمارستان مهاباد

شناسهٔ خبر: 343E6E58 -
متخصص طب فیزیک و توانبخشی خیر، یک دستگاه نوار عضله و عصب به مبلغ ٢٠٠ میلیون تومان به بیمارستان مهاباد اهدا کرد.

به گزارش هاناخبر ، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد ضمن تقدیر از پزشک خیر بیان کرد: دکتر مهتاب درویش، متخصص طب فیزیک و توانبخشی یک دستگاه نوار عضله و عصب به مبلغ ٢٠٠ میلیون تومان به بیمارستان مهاباد اهدا کرد که بر خود لازم می دانم از اقدام خداپسندانه این بزرگوار قدردانی نمایم.

دکتربهاالدین حسینی، افزود: این دستگاه کاربرد بسیار زیادی برای بیماران دارای مشکل آسیب‌های عصبی که منجر به بروز علائم گزگز، بی حسی، ضعف، عدم تعادل و درد در اندام‌های پا  دارد و بیماران قبل از خرید این دستگاه می بایست به بخش خصوصی مراجعه نمایند.

او ادامه داد: هزینه یک بار استفادە از دستگاه نوار عضله در کلینیک‌های خصوصی با تعرفه بخش خصوصی محاسبه می شد که با خریداری این دستگاه برای بیمارستان مهاباد، هزینە استفادە از این خدمات با تعرفه دولتی محاسبه خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان در پایان ضمن تشکر از خیرین مهاباد بیان کرد: خیرین شهرستان مهاباد در طول ایام مقابله با کرونا بیش از 80 میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان مهاباد کمک کردند که لازم است از زحمات تمامی عزیزان تقدیر و تشکر نمایم.

در مراسمی با حضور معاون عمرانی استاندار، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد و امام جمعه مدیر و مسئولین شبکه و اصحاب رسانه از دکتر درویش پزشک خیر شاغل در بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد به جهت اقدام خدا پسندانه تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 4 =