در مراسم افتتاحیه مانور جهادی تعمیرات و ساماندهی فیدرهای عمومی شهرستان بوکان مطرح شد

شناسهٔ خبر: 34533666 -
فرماندار شهرستان بوکان برای مدیریت توزیع برق بوکان درخواست تجهیزات خط گرم کرد.

به گزارش هاناخبر ،امروز چهارشنبه، مورخ ۲۶ شهریورماه ۱۳۹۹ مانور جهادی تعمیرات و ساماندهی فیدرهای عمومی شهرستان بوکان با حضور امام جمعه، مهندس «امین زاده» فرماندار شهرستان بوکان، «حسن بگلو» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی و نکات امینی به مدت دو روز در شهرستان بوکان آغاز شد.

فرماندار شهرستان بوکان در مراسم افتتاحیه مانور جهادی تعمیرات و ساماندهی فیدرهای عمومی شهرستان با اشاره به اقدامت خوب انجام شده در حوزه برق، بوکان را دارای شرایط خاص با توجه به وجود مشکلات حاشیه‌نشینی عنوان کرد و گفت: امیدواریم برگزاری این مانور نویدبخش شروع اقدامات موثر جهت رفع مشکلات این حوزه باشد.

مهندس «امین زاده» در خاتمه درخواست تجهیزات خط گرم از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی نمود که با موافقت  «حسن بگلو» همراه شد.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی، این مانور به منظور افزایش رضایتمندی مشترکین، افزایش پایداری و قابلیت اطمینان شبکه‌های توزیع برق، کاهش خاموشی‌های ناخواسته این شهرستان و نیز افزایش تاب آوری شبکه توزیع برق در شهرستان بوکان برگزار می‌شود.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این مانور دو روزه بر روی ۷ فیدر و در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ ۲۶ و ۲۷ شهریور ماه با حضور ۲۰ اکیپ خط گرم و سرد متشکل از ۱۰۰ نفر نیروهای متخصص فنی و اجرایی از سطح استان انجام می‌شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
3 + 4 =