انتصاب اولین مدیر زن به عنوان سرپرست راه و شهرسازی شهرستان دیواندره

شناسهٔ خبر: 34710D4F -
فرزانه کاکی به عنوان نخستين زن مدير اداره كل راه و شهرسازي در استان کردستان معرفي شد.

به گزارش هاناخبر و به نقل از زنان بیدار ، با حضور فرماندار دیواندره و مدیر کل راه و شهرسازی، فرزانه کاکی نخستين زن مدير اداره كل راه و شهرسازي در استان کردستان معرفي و فعاليت خود را به عنوان سرپرست اداره راه و شهرسازي شهرستان دیواندره آغاز كرد .

جمال ارشدی گفت: استفاده از توان مدیریتی بانوان در دستگاه های اجرایی شهرستان استقبال و ارتقای توانمندی‌ها و پیشرفت کاری آنها از اهم اهداف و اقدامات ماست .

ارشدی با ابراز خرسندی از اینکه برای اولین بار در استان یک زن به عنوان رئیس اداره راه و شهرسازی در شهرستان دیواندره منصوب شده است، افزود: زنان دارای توانمندی‌های خوبی در حوزه مدیریت اجرایی هستند و در فعالیت های اجرایی موفق هستند.

فرماندار دیواندره با تاکید بر اینکه بانوان می توانند در مأموریت های مهم اجتماعی انجام وظیفه کنند، ابراز امیدواری کرد؛ با همکاری و هم افزایی بیشتر شاهد ارتقای شاخص های حوزه راه و شهرسازی شهرستان باشیم.  

در این جلسه از زحمات امیر علی جمشیدی تقدیر و فرزانه کاکی به عنوان سرپرست راه و شهرسازی شهرستان دیواندره معرفی شد.

فرزانه کاکی نخستين زني است كه به عنوان رئيس اداره راه و شهرسازي يكي از ادارات شهرستان هاي کردستان انتخاب شده است. کاکی پیش از این مسئول امور حقوقی اداره راه و شهرسازی شهرستان دیواندره بوده است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 1 =