برنامه اجراهای نخستین دوره جشنواره تئاترخیابانی استانی ناله شکینه اعلام شد

شناسهٔ خبر: 3472A87C -
12 گروه نمایشی راه یافته به نخستین دوره جشنواره تئاترخیابانی استانی ناله شکینه در روستاهای و سطح شهر بوکان در سه روز اجرا خواهند داشت.

به گزارش هاناخبر ، بر اساس برنامه اعلام شده از سوی روابط عمومی  نخستین دوره جشنواره تئاترخیابانی استانی ناله شکینه، این جشنواره ساعت 17:30 دقیقه عصر روز شنبه چهارم تیرماه در پارک استاد حسن زیرک افتتاح می شود و اختتامیه جشنواره نیز ساعت 18 روز دوشنبه 6تیرماه در سالن سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار می شود.

اجرها از صبح روز شنبه چهارم تیرماه در بوکان آغاز می شود و ظهر روز دوشنبه ششم تیرماه به پایان می رسد.

در این سه روز نمایش های راه یافته به بخش مسابقه از ساعت 19 تا 21:20 دقیقه در پارک ملت و همزمان در طول روز در پارک دانشجو، پارک ملت، اداره برق، اسلام آباد، چهارراه شهربانی و  بلوار کردستان اجرا خواهند داشت.

برای اولین بار در روستاهای بوکان نیز نمایشهای خیابانی اجرا می شود. گروه های نمایشی در کوسه، کهریزه، حمامیان، اینگیجه، گل بهی، ناچیت اجرا خواهند داشت.

در حاشیه این جشنواره مسابقه عکس تئاتر خیابانی در دو بخش حرفه ای و آماتور با موضوع خلاقانه وآزاد و شش ساعت کارگاه آموزشی در سه روز برگزار می شود.

در نخستین دوره جشنواره تئاترخیابانی استانی ناله شکینه 12 گروه نمایشی از شهرهای آذربایجان غربی با هم به رقابت می پردازند و «رامین راستی»، «پژمان شاهوردی» و «سیروس سپهری»  این جشنواره را داوری خواهند کرد.

این جشنواره از روز چهارم تیرماه به مدت سه روز در بوکان برگزار می شود.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
8 + 6 =