پروازهای فرودگاه ارومیه افزایش می یابد

شناسهٔ خبر: 34B7D216 -
مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی از افزایش پرواز ارومیه به تهران با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

به گزارش هاناخبر ،

محمد علی نائل قراملکی گفت: شیوع ویروس کرونا در ابتدا باعث کاهش ۵۵ درصدی پروازهای داخلی و لغو کامل پروازهای خارجی شد اما با توجه به کاهش محدودیت های بین استانی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی شاهد افزایش پروازها از این فرودگاه هستیم.

وی در ادامه به افزایش پروازهای مسیر ارومیه به تهران از اول ماه خرداد اشاره کرد و گفت: برخی پروازهای فرودگاه ارومیه نیز تا حدودی از سوی شرکت های هواپیمایی به حالت عادی باز گشته است و از اول خرداد شاهد افزایش ۶ پرواز درمسیر ارومیه-تهران خواهیم بود. 

مدیرکل فرودگاه های استان افزود: پروازهای جدید با شماره پرواز ۵۶۸۰ و ۵۶۷۹ در روزهای شنبه تا چهارشنبه و روز جمعه از فرودگاه ارومیه به مقصد تهران انجام خواهد شد.

قراملکی افزود: به منظور ضرورت اقدامات پیشگیرانه از بیماری کرونا در پروازها نیز پروتکل‌های موجود از قبیل استفاده از ماسک، دستکش و رعایت مسائل بهداشت فردی در طول پرواز رعایت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حفظ سلامت مسافران و کارکنان اولویت اصلی فرودگاه است، افزود: ترمینال ها، ساختمان اداری و عملیاتی به صورت مستمر ضدعفونی می شوند و هماهنگی لازم برای استقرار تیم بهداشتی بمنظور تب سنجی مسافران انجام شده است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
4 + 2 =