قهرمان رقابت های کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان کردستان مشخص شد

شناسهٔ خبر: 351D8295 -
رقابت های کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان استان کردستان شامگاه روز پنج شنبه 13 مهرماه با قهرمانی تیم سنندج پایان پذیرفت.

به گزارش هاناخبر ،

 رقابت های کشتی آزاد و فرنگی بزرگسالان استان کردستان شامگاه روز پنج شنبه 13 مهرماه با مشخص شدن نفرات و تیم های نخست در سنندج به کار خود پایان داد.
در این مسابقات 160 کشتی گیر آزاد و فرنگی کار از 10 شهرستان های تابعه استان شرکت کردند و به مدت یک روز در 10 وزن بر روی تشک رفتند و با یگدیگر به رقابت پرداختند.
در پایان در کشتی آزاد: زانیار شیخ احمدی، شاهین نجفی و سیاوش احمدزاده از سنندج، میلاد ورمقانی از قروه، میلاد خالدیان، آرام رحیمی، سجاد محمدی، علی اصغری، شورش آقایی و شاهین حاجی میرزائی از سنندج عناوین نخست اوزان 57، 61، 65، 70، 74، 79، 86، 92، 97 و 125 کیلوگرم را به دست آوردند.
در نتیجه تیمی کشتی آزاد، سنندج در جایگاه اول قرار گرفت، بانه دوم شد و کامیاران بر سکوی سوم تکیه زد.
در رقابت های کشتی فرنگی: شاهو رحیمی و یونس آقا محمدی از دهگلان، عبدالواحد ناظمی از سقز، پیام رحیمی از دهگلان، امیر فرودی از سقز، مسلم امیری از دهگلان، محمد ابراهیمی، سینا ساعدی، ادریس ابراهیمی از سنندج و روح اله عزیزخانی از بیجار مقام اول این دوره از مسابقات به خود اختصاص دادند.
شهرستان های سنندج، دهگلان و سقز به ترتیب عناوین اول تا سوم بخش تیمی رشته کشتی فرنگی را به دست آوردند.
گفتنی است، نفرات برتر رقابت های کشتی آزاد هفتم آبان ماه در استان گلستان و کشتی گیران برگزیده بخش فرنگی 13 آبان به مسابقات کشوری در لرستان اعزام خواهند شد.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
6 + 1 =