هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال

تراکتور-آلومینیوم ؛ تقابل خطیبی و شجاعی لژیونرهای سابق فوتبال ایران

شناسهٔ خبر: 353D88BF -
شجاعی و خطیبی که در تیم ‌الشارجه امارات هم تیمی بودند، این بار به عنوان رقیب در مقابل هم قرار خواهند گرفت.

به گزارش هاناخبر ،هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، جام خلیج فارس امروز شنبه در حالی پیگیری خواهد شد که دو تیم تراکتور تبریز و آلومینیوم اراک در مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.

تراکتوری‌ها با کسب ۵ برد، ۴ تساوی و ۳ شکست با ۱۹ امتیاز در رتبه چهارم و آلومینیومی ها نیز با کسب ۳ برد، ۶ تساوی و  ۳ باخت با ۱۵ امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده بندی قرار دارند.

شاگردان شجاعی که تنها ۳ امتیاز با صدر جدول فاصله دارند، برای عقب نماندن از کورس قهرمانی و همچنین تداوم روند رو به رشد خود، نیاز مبرمی به کسب هر سه امتیاز این بازی دارند و در مقابل اراکی‌ها که هفته گذشته دست به کار بزرگی زده و تیم پر ادعای پرسپولیس را در اراک به زانو در آوردند، قصد دارند همچنان به شگفتی سازی خود ادامه دهند.

حضور رسول خطیبی سرمربی سابق تراکتور و فعلی آلومینیوم اراک در این بازی و بازگشت او به شهر خودش این بار به عنوان رقیب و سرمربی تیم میهمان یکی از حساس‌ترین بازی های این فصل را رقم خواهد زد.

سرمربی جوانی که قدرش را در تبریز ندانستند و اکنون در کسوت سرمربی گری تیم تازه لیگ برتری شده آلومینیوم اراک که توسط خودش به لیگ برتر صعود کرد، همانند سایر تیم های تحت هدایتش بازی های زیبایی به نمایش می‌گذارد اما روزگار ماشین سازی بعد از رفتن خطیبی، تیره و تار شده است.

خطیبی که در بازی مقابل ماشین سازی با شکست ۴ بر ۱ این تیم، چیزهای زیادی را اثبات کرد، اکنون قصد دارد این بار در مقابل تیم نخست آذربایجان شایستگی های خود را به رخ بکشاند.

سامورایی‌های تبریز نیز که اخیرا رقبای خود را در بازی های لیگ قهرمانان آسیا شناخته اند، حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت و چه بسا اگر امتیازاتی که در ابتدای فصل توسط سرمربی قبل از دست رفت، نبود، اکنون، تراکتور، صدرنشین بلامنازع بازی ها لقب می‌گرفت.

با توجه به اینکه شجاعی و خطیبی هر دو طرفدار انجام بازی تهاجمی و رو به جلو هستند و کمتر شاهد هستیم که تراکتور شجاعی و آلومینیوم خطیبی بازی تدافعی به نمایش بگذارند، به نظر می‌رسد فردا شاهد یک بازی زیبا و تماشاگر پسند خواهیم بود.

شجاعی همچنان به عنوان سرمربی - بازیکن تراکتور فعالیت می‌کند و روز گذشته اخباری در رسانه ها منتشر شد که لیست بازیکنان مورد نیاز برای تقویت این تیم توسط شجاعی به مدیران باشگاه داده شده است و گویا با گذشت زمان نظر شجاعی در خصوص قبول مسئولیت فنی سرخ‌های آذربایجان تغییر کرده و البته ناگفته نماند شاید یکی از دلایل این موضوع بازی کردن شجاعی در ترکیب اصلی نیز باشد. چون که کاپیتان مسعود تاکید کرده بود فعلا قصد خداحافظی از مستطیل سبز را ندارد  و گویا مدیران باشگاه نیز با این شرایط (سرمربی گری همزمان با انجام بازی) موافقت کرده اند.

دو تیم تراکتور و آلومینیوم اراک امروز شنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز با قضاوت کمیل غلامی به مصاف هم خواهند رفت که رامین بابایی و محمد شاکر کمک داوران، احمد کاظم لو  داورم چهارم، وحید صالحی و رضوان سرشار نیز کمک داوران اضافی ۱و۲ این بازی خواهند بود.

منبع،ایسنا

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
1 + 6 =