طارمی منتظر گل پس از بارسلونا

شناسهٔ خبر: 35693D18 -
ستاره ایرانی پورتو یکی از 11 نفر اصلی تیمش مقابل پورتیموننزه است.

به گزارش هاناخبر ،رقابت‌های هفته هشتم لیگ برتر پرتغال امشب پیگیری می‌شود که در یکی از آنها، تیم فوتبال پورتو که مهدی طارمی را در لیست نفرات خود دارد، از ساعت 20:30 امشب (به وقت ایران) در استادیوم دو دراگائو به مصاف تیم رده یازدهمی پورتیموننزه می‌رود.

مهدی طارمی چهار شب پس از اینکه در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا نمایش درخشانی داشت و در حضور 85 دقیقه‌ای خود برابر شاگردان ژاوی هرناندز موثر کار کرد و گل تماشایی او مردود اعلام شد، حالا در لیگ برتر پرتغال امیدوار به گلزنی و باز کردن دروازه پورتیموننزه است.

ستاره ایرانی پورتو در تمام هفت مسابقه این فصل لیگ برتر پرتغال حضور ثابت در ترکیب تیمش داشته که توانسته یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل بدهد و امیدوار است امشب هم بتواند برابر پورتیموننزه عملکرد خوبی ارائه کند.

مهدی طارمی در دو هفته گذشته لیگ برتر پرتغال مقابل ژیل ویسنته و بنفیکا نتوانسته گلزنی کند و یک پاس گل داده که امیدوار است امشب در جدال با پورتیموننسی بتواند به این روند پایان بدهد.

تیم فوتبال پورتو با 16 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به براگا در رتبه چهارم جدول لیگ برتر پرتغال قرار گرفته و در صورت برتری یا تساوی مقابل پورتیموننزه یک پله صعود می‌کند.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
9 + 9 =